Veins à e gammi - trattamentu

Chì donna ùn hà micca sdignatu di esse u dumiculu di longa bellissimi boni beddi, scandalizendu à tutti i ghjovani senza escezione è furzendu li muzzucalli i so labbra cun l'invia di i più amichi ordinariu? È per parechje successione. Spécialement à i ghjovani è micca carricati cù cura di i zitelli, chì anu sempre ciò chì avemu prima, ma in l'anima in primavera. Ma l'anni sò fughjiti, è l'anemuni di l'uccasioni si face mommy, moglie, mistress. Da i preoccupji scurrati, i spaddi sottumessu à pocu, u spalle era inghjustate un pozzu, è questu cun l'orgogliu spusatu à a visualizazioni di i ghjambie chjine una longa falda. È ùn hè maravigghiusu, perchè nantu à e so ghjente, era una espansione di vini, chì facianu ferite è esse di trattamentu. Sì, variuseddi ùn sò micca una cosa piacevuli. Allora ci anu da esse da induve vene, è s'ellu hè pussibule per prevene sta disgrazia.

Chì pò causà una malatìa di i vini nantu à e gammi?

I causi di varicesi di i vini sò assai, cum'è e manere di u so trattamentu. In ogni casu, i più cumuni sò:

  1. Pezzu di pesu.
  2. I professioni "Standing" (masseur, salesman, infermiera, maestru).
  3. Cammisa in scatuli inconi per i tufi bianchi.
  4. Malati per a circulazione di sangue è di u metabolismu (diabete, iropiruroistà, gout, malatie di u cardiocu ischemic).
  5. A mancanza di vitamin C è P è microelements di seleniu, calcium è cobalt. Dopu tuttu, sò questi vitamini è elementi tracciati chì rinfurzanu i mura di i navi è aiutanu à ellu.

Ma quellu chì l 'etioluggìa ùn hè micca ghjustu à a basa di e vini nantu à i so maglie, anu bisognu di qualità è trattamentu puntuale. E, felice, in l'arsenal di medicina moderna, ci sò assai tecniche maravigliosa. Avemu da cunnosce cun elli.

Mètode di trattamentu di varicesi nantu à i peri

Se e vini nantu à e so ghjente ùn hè micca dolore assai, è u prucessu ùn hè ancu alluntanatu, ci sò tutti i chance di restaurà a salute è a bellezza di i vostri zicchini cù l'aiutu di e medii cunservatori. In questu casu, trattà e vini nantu à i so maghju cù ungulate, sanguisea, medicazione, linu di cumpressione è eserciziu specialu:

  1. Puderete e mani in contru à u muru à l'altura di i spalle, o in u pianu di u lettu finu per truvà una pusizioni stabile. Allora aghjunghje nantu à i vostri puntegghi e torna torna u pede. Repetite l'exercitu 15 volte.
  2. Appena ghjustu, cuntendu 1 cun una ispirazioni, sullivate i vostri mani sopra a testa e ponu nantu à i vostri puntelli. In contu 2 piglià a puscia. Esercitu repite 15-20 piace.
  3. Pòviu nantu à una sedia, i piedi. Aghjustate è fàtene nantu à i vostri fasgini senza elle e tacchi fora di u pavone. Repetite 15-20 piace.
  4. Da a listessa pusizioni iniziale, santeven nantu à una sedia, sullivate, quantu tacchi pò esse è torna a mette in u pianu. U calcutti ùn caccià u pianu. Repetite l'exercitu 15-20 volta.
  5. Fate nantu à a spalle, posto un cuscinettu cù u virtutu di a cervica, hà rinfurzatu i vostri brazzi è i so ghjorni per quessi e palme è i pedi sò paralleli à u tettu. Quì à 2-3 minuti fugliale finamente chjucu, cum'è s'ellu ci hè u tremulu hà cuminciatu.

Cammendu nantu à i tacchi, nantu à i medichi, in i cantieri internu è internu di i pedi è longu, i passi medievuli in l'aria fresca aiuta ancu assai. U cummerciu hè generalmente bonu per a salute, ma per i malatii di i vini è u cori in particulari.

In i formi severi di varicesi, hè necessariu di ricordu à u trattamentu di a inflamazioni di e vini nantu à i so maghi cù un laser o cù l'aiutu di scleroterapia-inginuà una vena maligna introduzzione in una sutura spezia di sclerosed. Ma in u primu è in questu casu, u duttore chjamava u trattamentu. È ùn avete a paura di cuntattà un spécialiste. I tecniche di u ghjornu sò assai luntanu da u dulore è longu in l'uspidale, è e consiglii d'elli ùn sò micca altru ch'è u ritornu di bellezza è di salute. Amate à voi stessu, fate cura di i so vini, è l'attrattu di i vostri zuttati ci inviglià ancu zitelli di cinque anni.