Comu preziari?

Comu pricà, è chì ghjè a prichera? Questu hè un apugale verbalu à u Signore, in quale ci sò plei e speeches laudatori. Cum'è u sangue hè impurtante per u corpu, cusì hè a preghiera per l'ànima, chì ùn hà micca appillatu, hè un ànima morta. Demu a parolla di a preghiera, glurificà a grandeurità di Diu, ringrazialli pè a so misericòrdia, dumandate a satisfazione di i bisogni è u pirdunu di i piccati. Per quessa, sottu u cuntenutu di a preghiera sò eulogies, gratitude è flagellu. Hè ancu external - in i muri di a casa davanti à l'icone è internu - produciutu in custruzzioni religiosi. Fate una preghiera in casa, davanti à l'icona, avete bisognu à vultà à Diu verbalmente, à u stessu tempu impone u pannelli di battisimu, è adurà l'icone. A fede cristiana implica una prichera di tres ora per ghjornu.

In a matina, in modu di gratitù, per l'ultima notte è dumandendu una benedizzione per u ghjornu dopu.

A lassata, prima è dopu à manghjà, accuminciannu è finitu travaglià.

À a sera, quandu si andate in dorme, prege cù gratitenza, di u ghjornu chì hà visutu è l'uppurtunità di sperienze a notte.

A prichera interna hè accessibile solu per uni pochi chì anu perseguite a perfezione è aghjunghjenu un rigalu especial di a prichera, quella hè à i servitori di a chjesa, hè realizatu senza movimenti corpusiliali.

Comu pregiò in a chjesa, davanti à l'icona?

In u tèmpiu, tutti quelli chì venite ore a preghjudizione veramente è invistiscenu u core, glurificà u Creador di tutti i cose viventi, stu locu hè a casa di Diu, in quale hè vicinu à tutte e pricine. A scatula di una, ricumpinsa a fede di l'altru è hè supplementatu da a bocca di un sacrificadore, cantanti. U cumpurtamentu di i parrocchiale di u tempiu devi currisponde à u locu, cumportanu in silenus, reverente, si allughjà à a prichera.

Avete mai attentatu à a forma di custruisce i tempii è e chiese? U so designu ùn hè micca esecutatu accidinuzente in forma oblunga, in forma di croce o di forma ronda. A custruzzione alargata in l'esekzione di e chiese, cum'è un simbulu di l'arcu salvatu di Noè, u cuncettu cruciali - un simbulu di u fattu chì a chiesa per traversa a croce hè u so principiu è a forza, a rinuità di custruzzione significa l'eternità è invincibilità.

Per ripruduce a prichera in i mura di u tèmpiu, ci sò parechji suggerimenti.

  1. Ancu prima di cumincià, preparanu in modu moralmentu, affissate un pocu di tempu in u silenziu, cù l'ochji chjusi, finu à chì i dispiacitori sparse cunghjuntini, è sentenu silenziu.
  2. Pensa à voi stessu in a presenza di Diu, à quale hè indirizzatu.
  3. Oravvi cun fede forte, solu per chì avarà da sensu.
  4. Pronuncia trementation with humility and repentance for sins.
  5. Ask for the needs of the earth, fede, amore, speranza, umilità, saviezza spirituale, devozione à a vulintà di Diu, micca pricatu per a ricchezza, u putere è a gloria.
  6. Hè necessariu prezià solu per pridicà i nemichi, altri ùn sarà micca pardunatu, ùn sarete micca pardunatu.

Inoltre, vultendu à Diu, pudete pricà per una altra persona, cum'è simpricimenti cimienta u so nome in u cuntestu di quale hè di voi, è dopu a frasa - u servitore di Diu (nome).

Comu preziassi per i morti?

In a fede cristiana ùn hè micca tristu di morte, ma solu u restu, assimilazioni in a speranza di l'aligria di a mattina di a risurrezzione, à dì, rinnovatu in una nova forma. Ci hè u cuncettu di a secunna morte, più terribili chì a morte di u corpu - a morte di l'ànima, per quessa inghjemula ancu per a pace di l'ànima è u corpu chì allora a vita teresa. Per a cunsulazione di a famiglia è di a pace di l'ànima di u mortu, u Psalter hè legatu, a maghjeria fatta di l'esilii faci, dopu à u funerale hà necessariu d'ordenà a liturgia, u sorcuustru serà realizatu da u prete per quaranta ghjorni, mentre chì l'ànima di u mortu circà refuggiu. Pudete cuntene à u tèmpiu è fiertà u fede, pigliate cun voi un donu per i pezzi, pò esse u pane, u zuccheru, l'oliu di girasole, i cogni, spartite purtatu nantu à a tavula per l'almoina. In i tempii di u icona per u mortu, per regula, si trovanu fora di l'altri, sò distinti da a forma rectangulari di a cannila. Cumprà candele, ligere è mette in un candileru, scrivite una nota per a pace, cù u nome di u mortu è lasciate in u cajulatore, se hè difficiulmente d'orientate, cuntattate l' igiene di a ghjesgia , ùn ti ùn ricusate l'aiutu. Praying, utter the name of the remembrancer, request for repose of the soul and the kingdom of eternal. Hè necessariu preà à certi ghjorni conmemorativamente, altri ùn disturbanu l'anima di u mortu senza a bisognu.

Chì i vostri piacèvi esse intesu, pensamentu purti, è animi sò vivuti per sempre.