Preghjonu per a Natività di a Vergine di u Verdu di u 21 settembre

Creedini Ortodoxi u 21 di settembre marcate una festa importantiche - a Natività di a Vergine. Questa ghjurnata implica un gran numaru di tradizioni, signali è e persone guè diverse rituali per migliurà a so vita. A necessità per a Natività di a Vergine di u 21 di settembre, e preghje sò leghje. Ci hè parechji testi stampati destinati à stu ghjornu, ma pudete ancu usà altre referenze à a Mamma di Diu, chì certamenti serà intesa.

Chì pricesi per leghje u Natale per a Vergine?

Fuglienti di questu ghjornu devendenu necessariamente à a chjesa è assiste à u serviziu festivu chì hè dedicatu à a mamma di Diu. In u tèmpiu, hè bisognu di dì una parolla di gratitùdine à Diu, chì hà datu a ghjente speranza per a salvezza. Ci hè preghje pricate per sti ghjorni. À a matina, hè accettatu per leghje teste preghjonu destinatu à glurificà a Vergine. Hè impurtante per di parlà da u core, affissendu u significatu à ogni parolla. Se ùn pudete amparà una grande preghiera, pudete utilizà un testu corpu chì deve esse ripetutu in tuttu u ghjornu. Hè vale a ripetiri prima di l'icona di a Mamma di Diu, è a preghjudiziale sona cusì:

"Amu u Cristu, anu glorificatu a vostra Natività".

Per unisce à questu avvene impurtante, pudete leghje a preghiera per a festa - a Natività di a Vergine Madonna:

"O, Most Holy Lady, Cristu u Salvadore hè a nostra Morte di l'Eternu Diu, cù i preghje santu di Diu, pricava per Diu, Ddiu è dedicatu è di Diu! Quellu chì ùn piace micca o quellu chì ùn canta micca, Natale per U vostru hè u principiu di a salvezza di l'omi, è noi chì quì chì sò in a bughjura di u peccatu, vedemu, u Stesinu di l'Inducessible Light. Per questa mutivu, a lingua di parlà ùn si pò cantà canzoni intornu à u duminiu. Prima, per avè esaltatu u serafinu, u più Pure. Odiamu tuttu u male, furtificà a Divina grazia in i nostri boni scritti. Sò a nostra speranza senza perdita à l'ora di a morte, cuncede una morte cristiana, una prucissioni còmula nantu à i terribbili prufani di l'aria è u legatu di e benedizzioni eterna è indescribable di u Regnu di u Celu, è cù tutti i sante, avemu cunfidendu a vostra offerta di noi è oglienemu u Veru Diu, in a Santissima Trinità, Patre è Fille è Spìritu Santu. Amen ".

E preghjunzioni ùn deveranu micca leghje solu, perchè deve necessariu per fà, per chì indirizzà à u Theotokos segue solu quandu u chjamatu di l'anima si senti.

In a Natività di a Vèrgine Maria, a donna lighja preghje nantu à i zitelli, o più bien, annantu à a so cuncepimentu. Molti donne ùn ponu micca imbarcate per un bellu pezzu, perchè aiutanu l'aiutu di i putenzi superiore è in questu casu hè difficiule di truvà un assistente più ghjustu da a Mamma di Diu. U ghjornu di u so nàscita, pudete leghje sta preghiera:

"Oh, a Santissima Beata è Beata Vergine, cù i preghje santu di Diu, pricatu per i preti sante, dedicatu à Diu, u amatu di Diu, è a purezza per l'ànima è u corpu da a mamma di u Figliolu di Diu, u nostru Signore Ghjesù Cristu, sceltu. Quale hè chì ùn avete micca piacevule o chì ùn canta micca u vostru glorioso Natale per U vostru nascita hè u principiu di a nostra salvezza.

Ricevi di noi, indignu,

Praise you and do not reject the plea. A vostra grandezza hè cunfessa, anu adduzzu cun voi, è a Mamma materna è divertente dumanna: dumandate u vostru Figli è u nostru Diu per dà un piccatu, u penitente sinceru è una vita pietosa, l'oppurtunità di campà in u stessu di Diu è e nostre animi hè utile.

O Virgine Maria, rina di u celu è a terra, cenni misericordia à e vostre servitori chì ùn anu micca esse nascutu di e fugliale è da a vostra petite davanti à l'altru. O Theotokos è l'alimentatore di a nostra vita, aiutanu à noi è di i zitelli fideli di a Santa Iglesia, salvà a nostra prichera, a guarì, a tristura hè satu, curaghju hè per u bonu di a direzione.

Cusì, avemu avutu in modu umiliu di voi è dumandate: Dunque, da u Signore Allelu Divinu, u pirdunu di tutti i nostri peccati liberi è disposti, à u paese in paese di a nostra salvezza, a pace, a pace è a pietà. È tutta a vita hè cusì necessaria per a nostra salvezza, dumandate di u Figliolu, u Cristu Diu nostru.

Na nascita di The Theotokos. A so speranza hè a nostra in l'ora di a morte, cuncede una morte cristiana, è un legatu di e benedizzioni eterna è intangible di u Regnu di u Celu. Cù tutti i sante avete a cura di l'intercessione è a glurificà l'unicu Diu, in a Santissima Trinità venerà, u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Parechje chjatta solitaria sognu di riunione cù un omu digna è in u Natale di u ghjornu, a Vèrgine fierta pò esse datu una preghiera nantu à u matrimoniu. Averete leghje hè necessariu solu nantu à sta festa, ma ancu in u futuru durante ogni ghjornu, è u so testu sona cusì:

"Oh, Santissima Virgine Maria, pigliate questu preghje da mè, indignu di u to servitore, è pesa à u Tronu di Diu u vostru Figliu, chì Diu sia misericurdiale à i nostri sustegni. Cercu un refuggiu per voi cum'è u nostru intercessore: state à sente cun pricipitallu, cundiscenu cù u vostru velu, è dumandate à Diu per e vostre benedizzioni da Diu: à i cô espositi d'amore è cuntenimentu, à i figlioli di l'ubbidenza, à a pacienza offisa, à u dolore di cumpassenza, à tutti l'spiritu di a raghja è a pietà U spiritu di misericòrdia è malice, u spiritu di purità è di verità.

Mantene da l'orgogliu è a vanità, dà u disiu di diligenza è benedite u mo travagliu. Cum'è a lege di u Signore nostru Diu mandi à a ghjente di vive in un matrimoniu onestu, purtate, a Mamma di Diu per ellu, per ùn piace à u mio vulimentu, ma per cumprà u destinatu di u nostru Patre, per ellu stessu disse: ùn hè micca bonu per un omu per esse solu è creà una mòglia per ellu i benedisse per cultivà, per esse fruttìvule è per abitarru a terra. U Most Holy Theotokos, sèntenu una orazione humilde da a prufundità di u core di a mo doncina: aghju datu una donna onità è godly chì avemu in amore cun ellu è in accordu chì glurificà è u Diu misericurdente: Patre è Fille è Spìritu Santu, oghje è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Ancu serà interessante per amparà a tradizione di a chjesa per a Natale di a Vèrgine. In questu ghjornu, u pane speciale hè furnitu, chì l'articuli "R" è "B" sò illustrati, simbulizendu u nome di a festa. Hanu bisognu di trattà tutte e parenti per avè undughjinu nantu à e grande festa. Hà purtatu ancu u pane à a chjesa è i trattavanu a ghjente invece. Sì una donna rifieghjenu di dumandà a ghjente, puderia esse sterile. Èranu ancu sottumessi à l'iconelli è si ne sinte à a Natività di Ghjesù Cristu. Hè stata creu chì a furmazione torna curative è questu, per esempiu, hè aghjuntu à l'acqua, chì hè stata data da una persona malatu.