Preghiere davanti a cumunione è confession

A Comunioni è a cunfissioni sò duie ordine di a cresia per quale tutti i cristiani passanu. A Cumunione include u viulunellu , a prichera è u pentimentu. È a cunfessioni hè ella stessu, in fattu, u repentimentu.

Eccu quì sò significati, sopratuttu, micca chì sì stati pardunati di i piccati, ma chì avete pardunatu per quelli chì avete fattu u male. Ddiu m'hà pardunà solu se pardunemu i nostri nemichi.

Prima di a cummunione è a cunfissioni, sicuru, pudete leghje e pricati. Questu hè parti di a preparazione, ma, in fattu, a preparazione deve esse tutta a nostra vita, chì deve esse campatu cum'è a lege di u Vangelu.

Communion

In u Cristianèsimu, dicenu chì a cummunione hè cum'è un segundiu battèsimu. Quandu u zitellu hè battizatu, hè salvatu di u peccatu originale, chì ci permette di tutti d'Adamu è Eve. Quandu avemu pigliu a cummunione, ridemu di i nostri piccati, acquistate cù i nostri propri mani dopu u battèsimu. In ogni casu, questu hè un puntu decisivu in a vita di tutti.

À a vigiglia davanti à a cummunione è a cunfessione, unu ùn deve solu lettu u preghjonu, ma ancu assiste à a venerazione di a sera. Dopu o prima di u serviziu, si deve confessione.

In quantu a preparazione di casa, avete bisognu di observà un rapidità simana, è da a mezzanine finu à a fine di u sacramentu, abbiate di manghjà. Tutta sta simana, avete bisognu di leghje e pricati penitenti prima di cunfissioni, per esempiu, questu:

"Diu è Signore di tutti! Tutti i so arme è l'ànima anu u stessu putere, Sora guida a mo ànima, sintene a supplicazione di mè, u mischinu è ancu in mè a serpente da l'ispirazione di u Spiritu Santu, è di a Vita, chì assassineghja u cunsumu; e tutti i poviri è nudi sò tutti virtuti, à i petti di u mo santu padre (spirituale) Vi aiuterà cù l'adversità, è a so anima santu à a misericòrdia, se ti piace à mè, attrae. E dà, Signore, in u mo core, l'humilità è i pinsamenti di u bonu chì benefica un piccatore chì hà accunsentutu à voi di ripintenza, è sì, senza ellu solu da u sole, assuduciutu cun Teseu è quellu chì cunfittau à tè, è in u cuntattu di u mondu sanu hà sceltu è preferitu: Diu pesa, di scappari, anche si u mo impurtante male hè un obstacle: Ma hè pussibile per voi, Vladyka, hè tutale, l'esencia di una persona hè micca pussibule. Amen ".

Confessione

Ùn ci hè micca una prescription specifica chì e preghjudizii sò deve esse leghje davanti à a confessione, è chì ùn sianu micca. Pudete turnà à Diu in i vostri paroli, o à qualchì preghiera di a chjesa, più impurtante, chì u penitente, realizendu a so piccatura, sinceramente dumanda à Diu per mandà à gràzia chì aiutarà à ridderà l'antica manera sinful di vita.

Pudete leghje e seguenti chiangi:

"Venite u Spiritu Santu, illuminate u mo mente, affinchè ch'e divete più in cuncienza di i mio peccati; aiuto a mo vulintà à u genuine repentance in elli, à una confessione sincerea è à una correcci decisive di a mo vita ".

"O Maria, Mamma di Diu, Santuariu di i piccatori, intercede per mè".

"U Santu Angelu Guardianu, i mo santi patroni, dumandate di Diu a gràzia di una verità di cunfessioni di i peccati".

Preparing for Confession

Confession ùn hè micca solu una tradizione observata da i cristiani prima di e festivi di a chjesa è di participi, hè una necessità ghjocu per una persona sensible. Tandu l'adultu è u picculu sianu a realizazione di i so piccati (i sbiccialli, i sbagli), è, per quessa, deve firmerà davanti à Diu in a so cumissioni.

Durante a cunfissioni ùn si pò ricusalli un solu peccatu cunseutu da un sacrificadore è sincerely repent of their accomplishment. A preparazione per a cunfissioni hè di rifà a vostra vita: avete bisognu di truvà e qualità di carattere, di caratteristiche di pirsunalità, di atti, avvenimenti chì anu predicatu da i manduli di Diu. Se ci hè una tale oportunità, avete bisognu di dettu u pirdunu di quelli chì avete offesi, bè, è, sicuru, avete leghje a prichera di vaghjime prima di cunfissioni.

E duranti a stessa confessione, hè megliu micca d'esce ghjustificà di e parolle di u sacerdò, per confessà francamente tutti i vostri peccati.