Chì aiuta à l'icona di Pochaev di a Mamma di Diu?

U icona di a Madre di Diu hè diretta diretta cù u Pochaev Lavra. Hè bisogna à dì à volta un fattu interessante assai - l'imaghja hè rappresentante di i dui cristiani è i cristiani Ortògoti. Ogni annu, i crìvuli celebranu a festa di stu icona, è u 23 di ghjugnu.

Prima di capiscenu ciò chì l'icona di Pochaev di a Mamma di Diu hè alloghju perchè avemu averari a manera chì l'imagine cuntene. Painted with oil paints in un stilu bizantinu. Comu basa, hè un pappagallou di cunfitturi convenale, chì ghjè rinchjusu da i forchetti di roghju in u fondu, chì impedisce a doppia. Sicondu l'infurmazioni existente, l' icona hè vinutu cumminatu di una platti di lignu prima, ma in u tempu hè persa. A dicurazioni hè stata rimpiazzata cù un risicu fete di picculi picculi.

U icona dirivà a Mamma di Diu cun l'Infante di Dieu avà à a so manu diritta. In l'altra banda, hà e tavule chì copre e so pene è a volta di Cristu. U zitellu hà u so manu uttenuta nantu à u spalle di a mamma è l'u dirittu - benedite. A mamma di Diu hà rimpruditu a so capu à u Figliolu, chì simbulizeghja u so amore infinitu. Ci hè ancu dui inscripzioni in a forma di un monogrammu: a mamma di Diu è Ghjesù Cristu. In u pianu hè u cima di a muntagna cù una petra di a Virgen.

Storia di l'icona di a mamma di Pochayiv di Diu

In u 1340 duie munzeri si stallà nantu à a muntagna, induve u tempiu hè statu solu. Una di elli orava à u cima è vide à a vèrgine Maria stanzu nantu à una roccia è incruciava u focu. Chjamò u so amicu, ellu videndu l'apparizione di a Vèrgine. Ci era questa stampa è un terzu testi - un pastore. Dopu chì l'imaghjera scumpredà nantu à a petra era una impronta di u pede di a Virgen, chì stilla esiste è chì u più interessante in questa depressione hè sempri acqua, chì hè curativa.

L'icona di Pochaev di a Mamma di Diu "Burning Bush" hè apparevuta in 1559, quandu Neophyte Metropolitan passò per Volhynia. Allora visitava una nobili, di quale ellu surtitu cum'è un donu à l'icona di a Vèrgine. Dopu un pocu tempu, a ghjente avete nutatu chì l'imaghjini pruveni da un sciu stariu. Ntô 1597, l'icona prima manifesta a so poterze miraculosa, quandu curaghjò u fratellu di a nobile. Dopu questu, hà datu l'imaghjera di l'Incas, chì stavanu in Pochaev Hill. Duranti un tali tempu, ci hè statu custruitu una iglesia, chì hà patitu un gran numaru di disastri, è tutti graziosu à l'intercessione di a Vèrgine Maria.

Chì aiuta à l'icona di Pochaev di a Mamma di Diu?

Sta imagina hè cumprata in a lista di i sastrini tradiziunali più venerati. A maiò parte di pricà per ellu à ridivà di parechji malatii, è aiuta à insignà à i piccatori. Ci hè ancu una evidenza chì hà esercitu u so putere in situ situ unni una persona hè stata captu è pricava per sustegnu.

Per capiscinu a significazione di l'icona di Pochaev di a Mamma di Diu , hè abbastanza à liste parechji miraculi chì anu avutu passatu à u putere di l'imaghjini. A data, ci hè una quantità enorma di evidenza, per esempiu, una di e curati significativa hè in u 1664. In una famiglia, u zitellu hà avutu prublemi cun visione, è l'ochju hà apertu l'espina. I paisani u purtonu à u monasteru è li dumandonu lavà a faccia di u zitellu cù l'acqua da u pede di a mamma di Diu. U ghjornu dopu un miraculu succideva - u zitellu era vistu perfetta. Appena diventò una tragedia, è u zitellu era mortu, a sughjura u pricò à tutti i tempi di l'icona di Pochaev, è prestu hà rinvivitu è ​​hè assicurata sana.

Ci hè più di una cunferma di u putere di risurrezzione di l'icona, è ancu hà salvatu parechji di variate malati mortificanti. I preti dicenu chì a preghiera à l'icona hè necessariu solu cù una sola ànima è u core. Tutte e dati prima l'imaghjini di a prumessa deve esse realizatu, postu chì hè pussibule chjamà u prublemu.