Preghjonu per a cuncizzioni di un zitellu

I parenti si fate micca cura di i so figlioli micca di nascita, ma ancu finu à u stessu momentu di cuncepimentu. Dopu tuttu, tutti i nostri peccati è e virtù sò una pisu o una benedizzione per u destinu di i figlioli futuri.

In i famiglii cristiani più grandi, i paisani prima di a cuncepzione avè ricevutu a benedizzione di u sacerdò. Prima di questu, si deve confessà è ripintenza di i peccati (postu chì l'infertilità hè spessu casticatu per a promiscuità sessuale di i partinariati). E di fà tutte sse manipulazioni sò ancu u spunenti, è micca solu a donna.

Quantu preghje sò leghje davanti à cuncepimentu?

A preghiera per a cuncepzione di u zitellu deve esse leghjite micca solu in u tempiu davanti à a cunfessione o a benedizzione di u preti, ma ancu in casa in ogni mumentu, è sopratuttu davanti à u stessu momentu di cuncepimentu.

Pudete spessu avvista in e preghje lettu prima di a cuncepzione di u zitellu, e parolle "A to vulintà serà fatta". Questa hè una dimostrazzioni chì una persona hè dispreta à accede l'obiutu à a voluntatà di Diu in a so vita, è u zitellu ùn hè nunda, ma a vulintà di Diu.

Per a cuncepimentu di u zitellu, preghje di San Xenia di San Petesburgo, Matrona Matrimoniu, Théotokos, Alexander Svirsky è altri sò leggiti. Indubbiamenti, a maiò parte di e donne a leia preghje nantu à a cuncizzioni di u zitellu à u Teatokos. A prossima prichera deve esse leghjendu di u icona "Curataria":

"Priimi, o benedetta è Ma tuttu pi davveru, Signora di a Vèrgine, Devoute, sta triste preghiera, cù e bachi Ùn sò purtati da noi, indigni di i vostri servitori, à a vostra scumessa imagina cantà mandatu cù l'affettu, Quale hè u vostru stessu è eseguisce a preghiera è a nostra supplicanti cù a fede requesting. In accordu di a petizioni, l'esurtazione hè fatta, u dulore hè facilitatu, i malati si sò malati da i malati, i malati è duvuli, guariscenu da i dimònii di u diavulu cast off, offrittu da i disturbi, lepri purificati è zitelli, ancu à a Signora di a Mamma di Diu, da libertà è libertà dungeon è ogni tipu di passione vrachueshi: tutte l'essenza hè pussibule per a vostra intercessione à u to Figliu, u Cristu Diu nostru. O, Mamma All-impregnante, Santa Madre di Diu! Ùn impedite a pricà per noi, indignu di i vostri servitori, glurificà à tè è venerà, è venerà cù l'affettu per a vostra imagina pura è a speranza di quelli chì ùn anu micca tornatu, è a fede chì hè felicità à voi, a vèrgine bedechjata è u Immaculate, glorificà è glurificà à tè è chianci per sempre è sempre. Amen ".

Chì ghjorni puderete cuncipitu un zitellu?

A prigione Ortodoxa per a cuncezzioni di u zitellu chì travaglià, solu s'ellu s'elleglianu à e altre regule cristianu per cuncepimentu. A regula più impurtante hè a data di cuncepimentu. In u calendariu di a chiesa ci sò parechje date quandu l'atti sessuale trà i cô esse cunziddi sinful:

In u Cristianesimu (a versione di l'Islam) ùn pò micca fà l'amore u ghjornu di u casu, postu chì l'illuminazione di u matrimoniu da un sacrificadore hè cunsideratu un gran misteriu chì pò esse affucatu.

Santa Matrona

Santa Matrona durante a so vita hà aiutatu à parechji duminii dispunibule di u pesu di l'infertilità, diventò un veru patronu di e donne. Dopu à a so morte, e donne anu dumandà à dumandà à cuncepimentu un zitellu in i pricori di Matronushka.

"O mamma bundotta Matrona, ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò stati, cù u corpu nantu à a terra chì ripusenu, è questu cun Above grace, parechji miraculi cumpressenu!

Oghje, cù u vostru oghjettu gracious à noi, i piccatori, in tribulazione, i malatie è i tentazioni demonichi, avemu i nostri ghjorni di dispramentu, cunfortanu, a desideriu, guarantiscenu i nostri dolenti, da Diu, i nostri peccati sò mandati à noi, eterna di parechji dolenu è circustanze è pricate à u nostru Signore Ghjesù Cristu, pardònanu tutti i nostri peccati, iniquità è peccati, da a nostra giuventù finu à questu ghjornu è ora da u peccatu, è per e vostre preghje, avè ricivutu grazia è grandi pietà, glorificammo in a trinità di u Diu unicu - u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, è ora e sempre è seculi. Amen ".