Roba naziunali bielurusa

I Rougeti Naziunale di Bielorussia sò un riflessu direttu di e funzioni geografica di stu paese, u so clima, è ancu di i cumpunenti sò-ecunomichi. I criteri principali per ogni vestizione hè a prutezzione di u caldu è u fredu, in quantu à u cumpletu i principii morale è i richiesti estetichi. Inoltre, i vestiti riflessa a pusizione suciale in a società, è da stile è decorazione pudaria esse l'identità di u maritalu è l'età di una persona.

Storia di u vestutu bielorussia

In i vestiti naziunale di i bielorussi, a natura di sta nazione, i so vede nantu à u mondu cun elli è a vita si sò riflessi. I cose bianche da u ciliu hè u tipu principalu di vestiti induve u campagnolu bielorussiu passava quasi tuttu a so vita. Sicondu alcuni informazioni, u nomu "Bielorussia" hè duvuta à u fattu chì u culore preferitu di sta nazione in tutti i seculi hè bianca.

Bielorussia sò longu guidati da e so tradizzioni in vistimenti - in ghjorni a vindemia u costume hè stata, per i vacanze - l'altru. Per esempiu, durante u postu anu purtatu un palmu "pacianu", in a dicurazioni chì un culore rosu era implicatu. U più eleganti hà vistutu per vacanze assuciatu cù u travagliu in i campi o u primu fiore di pane à i pastori.

E roba bielorussia naziunale per u bulu

A donna hè statu longu assuciata nò solu cù a bellezza naturale, ma ancu cù pudori è diligence. Prima di spusà a casata, a ragazza smirata è e brocca bordate, camise, cintura per a famiglia è a so famiglia di u maritu di u maritu, è tuttu questu era adduzzatu cù brodite. Cusì, hà avutu a so cumpitenza è u so amori per u travagliu. U vestitu più strettu era adupratu di una donna davanti à a nascita di u primu natu. L'indimentu di a donna hè a parti più bella è tradiziunale di l'arti di l'arti applicati di Bielorussia, in quali i fundazioni è i gustos estetiche di a nazione si riflessu.