Infacol per i culori

A più ghjente giuvanotta ùn ponu esse micca evitata a situazione quandu un novu, durmi per i primi setti ghjorni à ghjornu, cumincia à tèndeli poccu un pezzu. U zitellu paria esse rimpiazzatu: un chiancellu hè accumpagnatu da una putenza di u panicu, è i peri sò sempre comprimiti. Ovveramente, hè in u dulore. E mamma sò di qualchì gasi, è i medichi di diagnostichi di colic. Ma ùn sia scantu. Còric in un infantu ùn hè micca una malatia, ma una cundizione impurtante chì, da u quartu mesi cinqueimu o quintu di a vita, ùn la disturbe micca. Hè assuciatu cù a maturità di u intestinu, chì hè difficiule per adattà à i novi alimentari, chì hè un latte maternelle o una mischju adattatu.

In ogni casu, ùn hè impussibile di micca attentu à u chjellu continuu. I parechji pruvate aiutà u zitellu cù tutti i mètudi dispunibuli. Ùn importa micca e cose, ùn anu micca da puderà rimettelu di u colicu. Ùn hè micca nunda chì u periodu hè cunzidiratu u più difficiulu durante u primu annu di vita.

Tummy Tuck

Possibile a manera più faciule di calmà un ziteddu hè di piglià in i so braccia. Ci hè una parolla chì u campu di l'energia (l'aura chjamata) in i zitelli sottu à settanta di sette cù a so mamma hè cumuni, per quessa chì vale aduprà fà piglià u zitellu in e so braccia, perchè l'abdomen di a mamma è u toccu di u babbu. Se u cuncettu di aura prupone un risu, ùn pudete micca discutiri cù u fattu chì a calidez di u corpu di a mamma hà da lascià u zitellu.

Sì u colic ùn solu dà i persone per annunzià u zitellu, vale aduprà i drogues carminati. Questu gruppu agriganu l'agenti chì expulse i gassi accumulati da u canali digestivu. Sò eternamente sò olii essenziali di pepite, carvuli, aneta, finocchie. Eccu dinò i drogami cù Simeticone - un chimicu inertu chì pruvucà l'unificazione di numerosi bombe di gasti in grandi, è e grandi burbuli sò più faciuli di abbandunà u intestinu in una manera naturali. Un tali droga hè infaciu. Aduprà infakol per i principianti pò esse da u primu ghjornu di a vita. A droga hè aduprata per trattà colic è spasmi causati da gassi. In qualchi ghjornu, u zitellu sarà assai più faciule è chjera andà.

Regoli per avè ricuperu l'inseriti

È ancu chì u còlico ùn hè micca una malatìa, ogni medicina si deve esse prescritata da un medico. A durazione di u trattamentu è a dosa di l'infocola sò ancu determinate da u pediatricu.

In l'annotazioni di a droga, per suprattuttu, hè indicatu di manera di dà infakol à u zitellu. Prima, a sospensjoni ùn deve esse diluted. U sicondu, si deve esse pigliatu prima di ogni manghjà. In solitu adopranu infakol cum'è prufilaxizese di còlicu hè cunsigliatu in a quantità di 0.5 ml, in a mancanza di pezzi, a dosi pò esse dati da a decisione di u duttore. Ùn hè ghjallacciatu per scopra cunvinzioni nantu à l'effettu di u trattamentu è di a qualità di a droga, perchè l'altru l'effettu terapicu di infanzuna hè osservatu solu trè ghjorni dopu à l'iniziu di a so amministrazione.

Contraindications

U solitu nascenu è i zitelli sò bien tolerati da infacolo. Sustanzie chì sò parti di a infaoline, ùn anu micca influene à l'altri urganisimi è sistemi. In casi isolati, una reazione allergiè esse realizatu, chì si manifesta da un rash è pruduzzione. Per liberà di sti manifestazioni, hè abbastanza solu per cancelà a accugliente di a infatola.

L'età chì porta i genitori è u zitellu qualchì problema si prestu più prestu. U tempu vula rapidamente chì in quattru mesi l'intestinu di u zitellu sò pronti per travaglià à a so forza, è parechje mesi dopu u zitellu sanu bè cumenzendu da pruvà l'alimentu adulti. Intantu, i genitori devenu esse pazienti è sperimentati.