Perchè u zitellu riendu in un sognu?

Certi oghji ghjovani sò surprisati per truvà chì i zitelli preferiti richieste in un sognu. Sicondu statistiche, una situazione simili hè osservata in ogni 10 i zitelli è in a maiò parte di casi, hè unu di i signori di malatie assai spegne. In questu articulu, pruveremu à capisce perchè un zitellu hè in lotta in un sognu, è cumu pò esse cumpresi cumu sia una norma o una violazione.

Perchè u zitellu scaccia quandu dorme?

Cause chì pò spiegà perchè un zitellu ronca in un sognu, ci hè moltu assai. Intantu, l'elementu più funziunale hè un frastu cumuni è ogni tipu di friddi. Sì ci hè un nasu malignu è una morta chì segreganu da i passageri nasali, un rimettenu inghjettatu in a maiò parte di i casali ùn ùn sorpresa ghjovani parenti è ùn ne perdece l'ansietà.

Moms and dads perfettamente capiscenu chì hè difficiule per a foglia di respira à u nasu, chì hè per quessa chì i caratteristiche caratteristiche sonate di rattura. Nurmalmentu, stu fenominu scorri dopu a salvezza finali di u zitellu, ma s'ellu ùn succede micca, avete mustrà affucà u mulinu à u duttore-otolulogogista.

Inoltre, a maiò parte di a mamma hà intesu interessata à a dumanda di perchè un zitrone annedera in un sognu quandu ùn hà micca morta. Sta situazione hè osservata in parechje casi, per esempiu:

  1. A causa più cumune hè l' adenoids. In questa malatia, u tissutu militumitu hè soprapidamente, cusì crea un ostaculu meccanicu in u percorsu aereu. A notte, quandu u zitellu hà dorme, i musculi di a so gocera hè rinfriscata, è a so lumen hè stata cun limitata, risultatu in i rossi.
  2. U figliolu maiò pò esse obesu per via di i rossi . Quandu un zitellu pesa parechje volte di più di u normale, u tessulu grassu accumenza di esse dipositu micca solu in u grassu subcutanicu, ma ancu in i tessuti rotulati di a farinella, chì hè cunsiquenza di quale u focu estremita.
  3. In casu chì a situazione hè osservata in l'ospitalità di maternità, forsi u mutivu di un ziteddi annunziatu hè coperto in una anomali congenitali di u sviluppu di l'ossi di u cranu.

Cusì, deve esse cumpresi chì l'occurrence di rattura in a zitella in a mancanza di a congestion nasale ùn hè micca una variante di a norma. Se u zitellu ùn si caccia micca friddu, ma di colpu si metti à rattore in dormu, o i ronronni ùn manque micca, pese à u fattu chì u zitellu hà digià ripagatu, - mustru mustrà à u duttore.