Conspiracy per chì u mo maritu ùn cambia micca

Sfurtunatamente, ma assai omi anu una reputazione, hà dettu sguardu, spoiled. Hè per quessa chì e donne anu teme chì a so a segunda a mezza mumentu duverebbe "vulete à l'abbandunà", è cercanu modi chì aiutanu à prevene. Se ùn cunnosci micca ciò chì facenu, perchè u vostru maritu ùn cambia micca, utilizate a cuspirete, chì in a antichità prova a so efficità. Ci hè parechje parechji riti chì travaglia in a presenza di a fede in un risultatu pusitivu è in a rispettazione di u sacramentu.

Conspiracy per chì u mo maritu ùn cambia micca

Per ùn pinsà micca di u ritornu di un omu amatu à u travagliu è per ùn tormentà cun voi dubbi, possa una persunale simplice. Per fà questu, avete bisognu di parlà di a vostra buttula preferita, per esempiu, tè o cafe. Repetite u rituali à u principiu, u mezu è u finale di u mesi. In u bè da avè bisognu di leghje una trama, perchè u maritu ùn cambia micca:

"Cumu pò esse un capu di a casa ùn cambia a so casa, u so sexu, u so muràghju, o cù qualsìasi schiavigghu - cù una bellezza, o cun un piacevule - a mo benamensa ùn mi cambià, u servitore di Diu (nome). Amen ".

In u mese avete avutu un cambiamentu significativu in u cumpurtamentu di u so maritu.

Rituali nantu à e candileri church

Sì una donna spessu pensa chì à fà per fà chì u so maritu ùn cambia micca, puderà utilizà una custerra simplista. Per fà u rituali, avete bisognu di preparà dui candlii di a cresia dilicata è i capelli di u cuniatura. Hè intesa in luna piena. Accussì à a mezanotte ligera, i candele è leghje a mità di a pianta sopra una cannila, incendi in u capelli di u so amatu è l'apolu. A seconda parte di u ghjornu hà da leghje nantu à a siconda vela è l'abbanduneghja per creà da cough. A rama hè chistu:

"Ùn hè a luna chì vene, micca a luna chì si ne vanu, ma a luna chjara è china, diventate à mè i servitori di Diu (u to nome) u tistimone è l'aiutu di a mo cuspirazione! Cum'è a flama hè calda è veloce, hè faciule di cremà i capelli, cusì permettenu da u cori di u servitore di Diu (u nomu di u cônaturu) allumendu fornicazione è vulgarisu! Perchè abbandunà è annunzia per solu a so casa, è per a so sposa legittima, u servitore di Diu (u to nome)! Let fire burn and tame him all thoughtless impure, yes desirs are lecherous! Comu a vela chjara funna, cun una chjama chjama, permessa u focu tranquillu, affinch'e un core di un servitore di Diu (u nomu di a cunjunzione) per mè solu, perchè a so amata sposa falesa! Chì vede micca solu di mè, mi desideru, amori è cura! Chì hà amatu cù l'amore è carnale è spirituali, affinch'ellu hà vicinu à mè solu in affettu è fideli. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen! "

A primu candela, chì ùn hè micca brusgiata, hè necessariu di mette in a chjesa per u ripòsu di u pettu mortu di u maritu.

Conspiracy per chì u mo maritu ùn cambia micca nantu à un viaghju di cummerciale

Per guardà a vostra amata fede chì pudete fà un amuletore. Per u rituali, avete bisognu à preparalli dui aneddu, un catu biancu, acqua sante, una candela d'eglise , filamenti da questu è e vostre robba è un mantellu verdu. Per l'anch'elli avete bisognu annantu à a luna crescente. Cumprate u ghjuvellu di costume, ma solu senza rendi. Quandu vi vene in casa, prende una candela nantu à a tavula mette un tastu di acqua sante è crede u nove volte, ritendu u "Patre Patre". Prima, dip un anellu à u tazzu, dicendu:

"Vi v'aghju chjamatu (dì u vostru nome). Amen ".

Allora pigliate u sicondu anellu, cù e parolle:

"Vogliu chjamà Anatoly (quì cuntene u nome di u maritu). Amen ".

Pigliate u filu di a robba, torcia entre elli è attaccà l'anelli. Dopu quì, leghjite l 'argumentu sette volte:

"Cumu sti chjosi in ghjinochje, perchè l'esiliu di Diu (u nomu di u maritu) cù u servitore di Diu (u to nome) serà in culu. Ùn aghju nè risentimentu, nè maladicazione, nè di cunversazione tortu, nè malatia, nè malviziu, è male. Cumu hà dettu, perchè serà parechje anni è eterni. Amen ".

Rings abbanduneghja cun un tela è stà in un locu secretu.