Rituali per i soldi per l'annu novu

U periodu di l'annu novu hè un tempu ideali per esse realizatu di i deserti. Ogni omu hà u so propiu prublemi, ma più spessu ch'elli ùn a persone pidenu a prusperità materiale. Ci hè parechji rituali in l'annu novu per attruverà soldi, chì tutti ponu utilizà si ci hè una forte fedi, altri ùn anu micca travagliatu è ùn vi portanu risultati.

Per attruverà u flussu di u cuntenutu, avete bisognu à decore l'arbre cù pezzi differenti, è dinò di ritratti di i vostri pirsuni, tagliatu da magazines. Pò esse qualcosa, per esempiu, un vittura, una bella casa o un paisaghju di u fiumu.

Rituali pi dirittu per l'annu novu cù i graneddi

U granaghju hè statu longu cunsideratu simbulu di ricchezza. Cumprate in anticipu un granellu, ùn puderebbe micca troppu picculu, adattatu, per esempiu, avena. Accussì à a mezzanotti durante a battagghia di u chjocke u clock, tira a sere, dicendu in bellu:

"Ten ghjustu da una, centu da deci, mila da centu, perchè aghju, u servitore di Diu (nome), di soldi era natu, in a mo casa è sò stati abbandunati è multiplicate".

Coglie i graneddi da u pianu solu in u seculu di ghjennaghju. Cogliu in un saccu fattu di tela rougherilu naturali è mantene l'icòttu per a primavera. Cù l'iniziu di u calori, pezza semu nantu à a vostra rama o in un pezzu. In u vaghjimu, cogliu è l'utilizanu per u pianu di u novu annu.

Rituali di l'annu novu annantu cù soldi per a pasta

Se cocelle un kind paste nantu à una table festiva, sia dolce o salata, andate di sta simplicità simile. Wiping a massa, avete bisognu di ripetiri questi tri voti:

"A prova, cum'è crede, cullà, ma sparse è scappata, perchè in a mo casa, di soldi viria , crescenu è per sempre eternità ùn finisce. U mo casu hè cuntruutu, cum'è una parolla prima. A chjave. U castellu. Lingua. Amen. Amen. Amen ".

Hè impurtante chì ogni membru di a famiglia pruvà almenu un pezzu di u platu dispostu.

Rituali per l'annu novu nantu à soldi da acqua

Per attruisce u benessimu finanziariu, un ritu simplice necessariu. Finu à mezzanotti, draise un pozzu acqua à a tina, è dopu, creanu un flussu aduprannu u grigiu è fuga. L'acqua stalla circhendu à a mezanotte. Pujhe una ramu di un arbre Natale in u bagnu, è dopu avè l'Avvene di Natale, fate è sprime tutte e cantone di a casa. Duranti questi ci vole à daveru e parolle seguenti:

"Aghju apertu a porta à u flussu di cash flow! Suggerì l 'obstacles è ostaculi! Pighjo u mecanismu di ricchezza! "

Dopu questu, cercannu u grigiu, u rituu pò esse cunsideratu cumminatu.