Cumu cunsecreghjenu l'acqua di casa?

Dapoi u tempu anticu, l'acqua sante era cunsideratu un modu universale in la lotta contru diverse malatie è negatività. Parechje persone si sse benvenuti si hè pussibule di cunsacrate l'acqua di casa o solu un ministru di a chjesa pò fà? In principiu, tutti pò facenu à stu travagliu, ma u principale hè di avè una grande fede è una ànima pura.

Cumu cunsecreghjenu l'acqua di casa?

Pigliate un cane di litre di 3 litri, riimpiarli cù l'acqua di u grigiu è lasciate durante un certu pezzu. U primu passu hè di leghje e preghjudiziu predichi in questu nantu à u crucianu u vasu per trè volte. Dopu à questu, mentre chì mantene a manu nantu à u bancu, dicendu sta preghiera:

"Gran Ddiu, miraculi, ùn anu micca numeri! Veni à i fideli à u to servitore, O Signore: manghjà u to seguite Spìritu e sanctify sta 'acqua, è Sott'a lu grazia di liberazione è benedizzione Iordanova noi fà bissau surghjente di incorruptibility, u donu consecration, ailments buscu u piccatu distruzioni dimòniu guarì, e forze brutta rocca, angèlicus esicuzzioni furtezza : Tù iè, tutti i vo chi nisciu lu u è chì riceve da a Serra hà à tè l 'anima è u corpu, à guarì inghjulia, u cambiamentu in la passione, u pirdunu ri piccati, in otgnanie tuttu u male, è à l' sprinkling di costruzioni cunsacrata e mmatula piaci. E Elika ashche chì domeh, o in locu di i vivi fidu, Stu ci minti 'acqua, tantu scopare tutti uncleanness, Ma fràncaci da u male vsyakago seguenti TAMÒ iè suppurtà u spiritu di' aria bassa destruzzione edium iè otbezhit tutti nimicu sonnii è LIBEL kryyuschagosya, Sè vo calcosa Hè, e, ee, o a salute di a vive l'invidia, o di u restu, asprava stu acqua è si riflette. ¡Yako bendice y glorifica tu nombre honroso y glorioso, el Padre y el Hijo y el Espíritu Santo, ahora y para siempre y para siempre. Amen ".

Cumu santificà l'acqua per i catolichi.

Per principià, bisognu di cunsecrate salinu, chì assume l'energia assai bè. In sopra u vostru avete bisognu di leghje esempii di benedizzione:

"I pregamu lu Patri di lu benedizzioni di u Babbu di u sali, è chì tutti i zerga è i cateri sò andatu, è chì tuttu u bè vi stari ccà, per senza Tè omu ùn pò campà, è dunque I dumandà a benedizzione, è ti chjama nantu à You à aiutà à mè."

Allora u salmu 103 hè lettu. Per a santu, hè megliu d'utilizandu l'acqua naturali, chì pò esse riunificatu in una stagione o un pozzu. U liquidu selectatu deve esse filtratu. Per cunsacrate l'acqua di casa, fate uni pochi cullizzioni di u salinu è dite e parolle:

"Ti benedica, O criatura di acqua, ellu Quale hè chì vi creatu è voi risolse cuncolte in unu postu, tantu chi apparse a terra, chì vo palesani tutti i deceits di u nìmicu, è voi assicutò fora tutti i impurities è defilements di u Phantasm Perfume mondu, tantu Perchè ùn pudere micca minate per mezu di u putere di Diu Altru, chì vive è riene sempre è sempre. Amen ".

Dopu à questu, pudete leghje a preghiera chì u sacrificadore catòculu usa:

"A nostra salvezza hè u nome di u Signore. Qualchidia hà fattu u celu è a terra. a creazione di Diu, u sali, I scaccià i dimònii da u to Diu, l'Eternu, u veru Diu, u Diu santu, u Diu, chi vi deti à esse messu in l 'acqua - attesu, eppuru a sanari li da pauv. A vi dicu, salute purificatu, un modu per a salute di quelli chì crèdenu, una medicina per l'ànima è u corpu per tutti quelli chì l'utilizanu. Chì tutti i sogni maligni vanu, l'ingerimentu è l'astuzia serà assicutata da u locu duv'è duvemu aspicicatu. È chì ogni spiritu impuru, anu riunitu da quellu chì vene per ghjudicà a vita è i morti è u mondu da u focu. Amen ".

Avete bisognu di passà a benedizzione di l'acqua per purificà di parechji dimònii è energia negativa. Perchè pudete dì questi parolle:

"A criazione di Diu, acqua, avè persu u demonu da ellu in u nome di u Diu di Diu di u Diu, in u nome di Ghjesù Cristu, u so figliolu, u nostru Signore, è in nome di u Spìritu Santu. Pudete purificà l'acqua, eliminendu tutte e forze di l'inghjenu da afar, in eradicate è scacciate l'ingannu stessu, cù i so angeli falò. Fate sta dumanda à mezu à u putere di u nostru Signore Ghjesù Cristu, chì vene da ghjudicà a vita è i morti è u mondu da u focu.

Per cumprà u rituali, dì:

"Eccu chì i salti è l'acqua si scheranu in nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu.

Stir u liquidu, è quandu u salinu hè dissolutu, dicendu sta preghiera:

"O Diu, chì per u bonu di l'omu hà criatu i sicreti più maravigghichi di e pruprietà di l'acqua, senti a nostra preghiera è pour a to benedizzione nantu à u liquid, chì hè stata preparata da parechji riti purificanti. Forsi hè u vostru esse, quandu hè stata utilizata in u vostru segretu è cunfruenza di a vostra gràzia è sirve per disgrazzià i dimònii è fughje e malatii. Pudete tutte ciò chì questu quì u regnu poi spegate in i so fugliali, è in fede fugliale per esse liberatu da tuttu ciò chì hè impuru è offensivu; ùn lascianu micca impiccante in u respiru. Chì tutti i intrigue chì l'ughjettenu avete, ùn hè micca successu. Spraying this water, alloghju trova a pace è a sicurità, i dimònii di sti casali sò stati svolti per chì invuceranu u vostru nome santu puderanu u bonu benessivu è esse protetti di ogni periculu; per Cristu nostru Signore. Amen ".

Cumu utilizà l'acqua sante?

Prima di tuttu, l'acqua hè drunzione, è aiuta à ridivà i malatii è impedisce a so presentazione. L'opara chì questu hè fatta solu nantu à u stomacu vacanti ùn hè cunfirmatu è, in generale, pò esse drisse in ogni mumentu è ancu dopu à un manghjatu. L'acqua sante hà untu di i posti feriti è fate u migliu. In questu modu, unu pò riceve grazia in guarisce. L'acqua sante hà spruce i speddi quand'elli sferisce l'energia negativa.