I tarritorii nazziunali Tatar

U costume nazionale di u populu, forsi, hè impurtante, cum'è a stemma di l'armata, l'himno, è a lingua. Identifica una persona cun una naziunalità specifica, dà una oppurtà per ripresentà e caratteristiche naziunale. Cù l'aiutu di vestiti naziunali, sapendu cun sutilzii, hè faciule per determinar se pertenenu unu o una altra naziunalità. A furmazione di un costume naziunale hè sempre ghjucatu da e cundizioni climatichi di a vita di u populu, i principii è a fundazioni murali è e funziunalità specifichi di a pratica ecunumica di u statu. I costumi sò stati perfeccionati, cambiatu, assorbenu a novità è e tradizione. U tradimentu folklorean tattoo ùn hè micca una scepzioni, hà sceltu assai modu di a furmazione è u sviluppu.

A ropa naziunale di i Tártaru personificà l'arti appiicati pratichi, custituita da a produzzione di materiali, testazzi cù ornamenti multi-faceted, ghjuvelli fini è a fabricazione di parechji prudutti.

Attribuzione di u male mensu

U gruppu di vestiti naziunale di u populu tudiscu hè simultanariu cumminatu è armoniu, tutti elementi di i vestiti tudischi, indiscutibbilmente, sò cumminati cù l'altri in a pruduzione, a scala di colore è a siluette. A vestizione d'altru duverebbe necessàbbilmente attaccatu nantu a spalle, una camisole senza manichi hè messu in a cammisa. À a cima di a chaise, l'omi anu purtava una robba larga cù u collu, cù un sbracatu. Chickmens è bushmets, è sacchi di pecuri è capelli di pelle, eranu chjappi in u friddu. U skullcap hè un elementu inseparabile di u vestitu naziunale di i persuniani tudischi. Hè vistimenti una scullcapa custituita da quattru cunei, chì avianu a forma di un hemisferu o cunu, cut off a fine. U skullcap hè stata aduttata cù ricami, in l'indi fanu porta i capelli di pelle .

Female national costume tattoe tattoe

U vistitu tradiziunale di a donna spressione più chjaramente i peculiarità di a cultura tarraca. A siluura generale hè trimmed, hè una forma trapeziale, u fondu di a chaise hè impannuta cù fringe o fur. In a dicurazioni di u costume, ghjuvelli è parechji decorazioni, è ancu di riccheti è ricchi, i culori ricchi sò abbundante. Fur era sempre in u prezzu di i Tariari è i Tattare da famiglie nobili l'appiicanu in a fine di i so vistimenti.

I capelli di a donna parlava da a so famiglia è u statu sociale, e vistianu chjappani vistinu calzii di tissuti lumi. Tàzaru Criaturi anu avutu a tappa i so capelli, ammuccienu u so capelli d'altri ochji, cun l'aiutu di mantelli è scarpi. In a testa è a zona tempurale pusendu nantu à a ghjallinella per chì anu falata, stivelli bordati cun forze.