I catigurii

Quandu sceglie un chjappante, ùn vogliu micca solu à u prezzu, ma ancu l'apparizione di u pruduttu. A volte visualmente sò tutti felici, ma in a pratica tornerete chì u revestimentu ùn ùn mette u regule. Per ùn scrive micca un sbagliu in selezziunate una catifa , hè impurtante sapirele di i so tipu è e proprietà, chì dependenu di parechje caratteristiche. Hè cun elli chì avemu acquessu in stu articulu.

Qualessu tipu di tapitore hè?

Ogni tipu di tapitula sò isolati indispensèvule, secondu a materia prima, u tipu di munzina è u principiu di fabricazione. E cunsidereghje chì u mo caratteristica hè, sicondu sti criteri.

  1. Sposta da i materiali è e propietarii usati, i tipi sintetici è naturali di a catifa sò isolati. L'ultima, à u turnu, pò essa fatta da fibre d'animali o vegetale. Sti chjappi susteniranu bè rinviatu u calore, ma a so retezza di u sfruttimu hè bassa, è cù l'umidità, u mudellu à l'appartamentu pò esse appare. In quantu à i sintesi, durà assai più longu è ùn accunsenteranu micca bacteria. A megliu scelta hè pila di nylon, durà un tempu assai longu è ùn pò micca esse distinguitu da a natura da l'apparizione.
  2. Sicondu u tipu di munzina, hè pussibule identifichendu i tipi di tapitore cù un pezzu longu o chjusu, o spissu o sparse (u più densu di e fibre sò situate, più forte a forza di u revestimentu). Ci sò ancu cicatti è pilastri: in un casu, i loidi sò stati abbandunati, è in u sicondu sò cutati.
  3. Tali cape di pavimenti cum'è catifa sò spartuti in tipi, secondu u modu di produczione. Ci sò in tissuti (nòdei cunnette nantu à una mossa forte), tufate (aghjunghje inserisci u filatu da a mura in una altura dita è a parte da volta hè chjesa cù latti), agulla di punched (assai simili a sentificà, l'agulla fegate a base fibrue è intriceghja intriceghate i fibri) L'usu di u campu electrostàticu nantu à a basa di PVC hè appiicatu à a munzora, questu tipu hè carattarizatu da forza aumentata).