Scottish kilt

Hè cresce chjamatu chì a parolla chì chjuccola veni da u kjilt Islandese Antico, chì in traduzzione significa "plegu". Ma u veru locu di nativu di u kilt classico hè Escocia.

Kilt com'è roba eseguitu naziunale

A storia ufficiale di u kilt pò esse attribuita à u 1594. Stu annu hè u primu di e descripzioni scritti di u kilt. È hè carattarizatu cum'è roccia pitturata cù culori di bocca, chì permette à l'alpinicienti per superà e difficultere, per sguassate traversu i filigranti di a muntagna è li permette di mantene cali in noite friquenti. U fattu hè chì ci sò kilt. In questa description, hè stata assai. Era una straccia di tela 12 pulgari di longu, circa 1350 cm. A maiò parte di questu era imbrunatu in a cintina, chì s'apprime a doblegu di l'ochji è in i bandei, affezionatu cù fiancelli è un cintura di coghju, è u restu hè ghjucatu nantu à l'spalla. Hè facilmente imaginate chì, se ne necessariu, sti capi torni in una manta corta. U picculu kilt appareru in u 1725, quandu u ghjovanu entreprenu di una di e fabbrichi inglesa chì l'scoccia principiavanu travagliu, prupusissi à fà sferisce a parte di u kilt per a più comodità. In questu, una forma ligeramente "ridutta", kilt vintu finu à questu ghjornu.

I tradizzi ani priservatu per i discendenti un regnu tutale di reguli riguardanti à aduprate un kilt è ciò chì. E cumu vistutu un kilt sò generalmente una scienza sana. A tradizione prescrive per pattighjà u troppu nantu à a tarra è misura un pezzu di panni nantu à l'larghezza di i maletti. Questa parte di u materiale ùn sarà micca vulutu. A parte restu di u teatru hè chjucu nantu à i rotuleti à longa di a catta. Un corpu di caccia hè sottumessu sottu à u tessulu impostu. Allora a persona hè stallata nantu à una parte ancu di u tagliu in faccia, è si riunite in i quattru cù un cinturulaghju in u circondu di a cintura. Quandu una persona si stenditeghja, u cinturione hè aghjuntu, è u pezzu rossu restitu di robba hè ghjucatu nantu à a so spalla, fissata cun un clip di capelli especiales chiamatu Kiltpin. In fattu, Kilt hà quatre accessori obligatorii. Kiltpin, chì hà digià statu citenu, adopta a furmazione di una spada è hè tradizionale decorata cù runi celti. Cù un kilt wear long leggings (hosi) è piglià, chì hè strufinatu da u listessu tissu di u kilt. In fronte di u kilt, un saccu purse-purse hè purtatu. Hè u solitu à cose da u coiu, adorate cù fringe, fur o metallo. A piscia di stu saccu permette a skirt-kilt à mantene a statura relativamente à u viulente o un vinu forte.

Kilt, cum'è l'embodiment d'spiritu ribellu

Ma u sicretu di a popularità perenne di u kilt hè, mancu, senza a so originalità o pratitetita. Kilt diventa un tipu di simbulu di un spirituitu sicilianu orgogliu è indipendenti. Chì vinia à u fattu chì in u 17u seculu, quandu l'inglesi hà pubblicatu una lege chì cumportaghju l'omi chì ponenu pantaloni (è di fatti chì pruibbite micca), stubborniani scuzzesi trovani un modu di ottenevule à questu, stanu trousers ... in pesti è vistutu in kilts. Probabilmente, per quessa, un centu anni dopu, sti robba eranu usati da l'irlandese. Kilt irlandese diventenu a rappurtata di u desideriu di l'indipendenza di l'Irlanda.

È in u nostru tempu, a ropa di kilt ùn hà micca persu perchè sta funzione di u so propiu. Per esempiu, u kilt femminile hè natu da una aspirazione feminista per esse vistutu ind'i robba masculina. In più chì, sicuru, u so rolu era ghjucatu da l'atletismo ideale di u kilt à ogni figura è a calidez cusitosa di u tela di lana. Invece chì u kilt per i femmi è si permette di diventà da i canoni - a presenza di una coquette, o a libertà in l'acantuna è l'arrangementu di doppia, ma queste robba hè più adatta per a rilazione chì per l'ufficiu.

Cumu si portanu un kilt è cù ciò chì? A fianc'à a fianc'à a fiorenza serà in u locu in una festa etnica o un partitu d'amici, ma micca in un eventu ufficiali. Andate à e so leggings è stylish broggi o altre scarpi, calzini saldini o sweaters in tonu.