Talianu in ropa

I vistimenti di l'Italia - sò questi signali attruvai boutiques di quelli chì stàvanu à cunfurcenà a moda. Longa fà, l'Italia era un tesoru di bellezza è grazia, chì sò spressi in l'architettura di e cità è in a storja centu storia di a so emergenza cum'è a casa di famosi artisti è di moda. Oghje Milanu hè una di i capitali di a industria di a moda, induve l'esteticu è a sofistazzioni di l'alta moda sò dimustrati. L'stilista in vestiti italiani hà sotate l'eleganza è rinforimentu, è diventenu un sinonimu di u gustu bellu.

Cosa hè stili Italianu?

U stilu di vestiti italiani havi propriu caratteristiche:

Classici italiani

Stilisticu Classicu Talianu significa cunvenimentu è elefantà à u stessu tempu, è l'appretenza di a scelta scelta: l'italianu mai hà mai uttene à travaglià nantu à u puntu di u taccu è in un vestitu cortu, ma ùn vene micca à una festa in calzetti fugliale.

Chì hè un vistitu classicu? Sò stati regoli stabiliti, chì anu convertitu u basatu è standard. Unu di i normande di a ropa italiana hè un palazzu in talianu. U vestitu femminili ùn implica no solamente sofisticazione, ma ancu a cuntzertusità: casi chjappi di uomini di corretta diretta, cumminata cù bluschi finti feminines è pantaloni wunderbare creanu una figura enfaticamente sessuale. Hè questi mudelli chì Giorgio Armani è Valentinu rapprisentanu à e so cullezzione. Spéciément popular entre i Taliani sò trages de fiori bianchi è longa cunchite chjappu. A principal cosa à selezione un costume hè di ricurdà chì a so cumpagnia di i vestiti d'italiani hè di creà una figura elegante.