Willow Smith vincìu a casa Chanel di moda

A moda casa Chanel cunquistate cunquistà u mondu di l'adulescenti è signa cuntrattu cù i mudelli più famigliali. L'annata, a figliola di u famosu attore Will Smith hà juncìu a marca, a ragazza assumissi u rolu d'ammasciatore è prisentatu i fanni cù una nova linea di ottica, chì sta cooperazione ùn hè stata completa!

L'altru jornu, divintò sapendu chì u mudellu di 16 anni hà fattu un passaghju impressjonanti per u Tokyo, induve non solu apparse à u show Metier d'Art, ma dinò l'heroina di u novu promo clip da Chanel. U direttore hà fattu un video curioso, Willow hà ghjornu dui ghjorni lampendu i vecchi di Tokyo da Dzimbote è Yurakuta, di cena in una cafe, impunite un taxi è train, studiu i cunti di libreri è cumunicatu nicely è naturale cù una ragazza Japanese. U video hè statu rimpiazzatu da u paisaghju di una metròpuli viventi, l'unicu ciò chì stava era l'amuri di l'accessori di Chanel. Avemu versatu u politiuni miniatura di Gabriele, di Chanel, fatta di cuir lule è tweed, andaranu prestu in a nova colca di a casa di moda.

Leghje ancu

Hà soru, per a campione di publicità, ùn scelanu micca u Lily Rose Depp favorito di Lagerfeld è micca cunnisciutu Karou Delevin, ma u mudellu più jove hè Willow Smith! U cantante cunfizzione faci una carriera riescita in u mondu mudeli!