Carrettu treccia di stijunèghjani per i culori di nascita

Un passageru - issu articulu hè spessu u primu in a lista di e compra necessaria per un novu. Sceglite una di e multicultore nantu à u mercatu è assai, assai difficiule, perchè avete bisognu di piglià parechje fatturi!

In questu articulu parlamemu trà carru di tri-roti (transformatori, stuzzichi, caminari) di una varietà di tippi. Cunsiderate u tipu di caravaneu di rota di rota per i zitelli, oghjuremu chì un carru strisciatu hè piacevule, è chì primu duverà prestu à cura di quelli chì dicideru di sceglie una sedie nantu à 3 roti.

I criteri principali per escoller un stroller

  1. Età di u zitellu.
  2. I maniori di l'usu (fate ciò chì es necessariu: una canna estiva di l'estiva, un transformatore multifunziunale, una cradle, una cradle, etc.). Season (summer, winter or all-season).
  3. A qualità è amica eccellenza à i materiali da quale hè fatta.
  4. Affidabilità di muntosi chassis.
  5. U numaru di i roti è l'altezza di u stroller (pudete facilmente superà e fossi è altri pudere)
  6. U pesu di u stroller (stroller massa grande è boulette ponu esse difficili d'utilizà per i so abitanti di l'altezzii, soprattuttu in casu d'un colpu di l'elevatori);
  7. Numero di pusizioni di responda
  8. Qualità di i ambitori
  9. A presenza di una visor da u sole, a prutezzione di u covo tempu
  10. Facilità di pulitizzà a materia di u stroller, faciule di cura per questu
  11. A presenza di una cestera o un saccu per u almacenamiento
  12. Ability to adjust the height and angle of the handle.

Prosperità è cunde di e trepicli

I carru di teniculi sò più manuvrabbli è parechji parenti anu cunsigliu di più mudernu è eleganti chì i roti classici di quattru rociei (ancu s'ellu si tratta di gustu). In u stessu tempu, sò menu stabile, ùn ponu esse usatu in rampicale di dui rami (cellu ùn esse rinchjusate a rota di u fronte è si sò suldati solu in i dui posti), è per a più parte ùn viaghjanu bè nantu à a neve. U numaru di e diverse tipi di sedie di neve di e rotaghju hè quantu maiò di quattru rocci: i pani di caminari, transformatori, camminendu, caddini di rota, i sistemi di trasportu. I critichi di scelta di qualità appressu sò chjave, è igualment adattate per l'uttellu di bastone di quattru rodi è di u triciclo di camperamentu d'invernu.

Per i principianti in i primi misi di vita, devi avè un sustegnu duru (da ritornu) di a cuna di u stroller, altri ùn vulete riesce u vostru prublema in forma di viulazione di u sviluppu di a spina di migliori. Di sicuru, per i zitelli più antichi, stu prublema hè micca rilevule, ma a presenza di un sustegnu ortugicu è un colpu in un stroller hè un plus assolutu, soprattuttu se u zitellu piace à longa cammina in u stroller o solu piace à pusà o in dorme. Innota chì i zitelli d'un è menzu à dui anni amate di scaccià a so propria suletta di rota, scinniu è pusendu nantu à questu. Per quessa, u carrughju per elli deve esse chjucu è abbastanza abbastanti chì u zitellu puderia subirme senza sensu di risorse per fallu è ferite. A strada, hè nantu à a sicurità di u stroller avissi da curazione. Un petit fidgetizing ùn vole micca sempre di prisintà, spessu spins è pò fallu facilmente da un stroller, chì ùn ùn furnisce micca un sistema di safetybelt di fiducia. Assicuratevi di prestu attenzione à quelli - i straps devenu esse forti boni, ma micca spulcinu o presse, altri o foglie virottamente protettini contra u so usu.

L'indipendenza di l'affidabilità, a qualità, a sicurezza è u costu di u stroller, ùn abbandunarà micca solu u zitellu solu.