Ergo-backpack per i nei novati

U mercatu per i prudutti di i zitelli hè stendu ogni ghjornu. Questu ùn hè micca surprisante - postu chì tutti i genitori vugliinu à dà i zitelli u megliu, u più mudernu, a più alta qualità è cunvene. Annualmente documenti di novi prudutti sò apparinati per facilitate a vita di i genitori è i zitelli.

In questu articulu parvarammu unu di questi novità - una ergo-motta per i zitelli: da quale età pò usà, quale di circà quandu a scelta, cumu vistutu una ergo-backpack, a manera di purtassi, etc.

I nomi di una mozza di mozambulu pò esse assai: mozza mozza, ergonomicità o sling-backpack - tuttu hè u listessu. Ci sò parechji mudelli per parechji età di i zitelli, per l'invernu è per l'estiu, per i carusi è di e donne. Ci hè ancu ergo-backpacks special for twins, chì vi permettenu purtate dui zitelli à u stessu tempu (cù e mani mani). A diversità di una schiappa nurmale, u "doppia" prumove chì i zitelli sò situati simétricamente, à i lati di u genitori, cù u dui bassuti cun peri diluziati (in una pruvette).

Comu sceglie una maschera ergo?

I parechji spessu pensanu chì una ergo-backpack hè un novu nomu per un canguru longu. Ma questu hè micca cusì. Malgradu a similitudu di u disignu è u listessu propiu, u slingshower hà assai avantaghji: distribuzioni u pezzu di u zitellu mejoratu è ùn micca soprapiù di a vina, una crescita schermu di i gemme aiuta u sviluppu adattatu di l'articuli di u malcrive, è una cinta affidante larga redistribuisce a carica (u pesu di u zitellu) da a volta è spalle à i cadaveri di u parent . Inoltre, cumparatu cù u sling habitu, una mozza mozza hè più faciule ch'ella sia fatta è caccià. In ogni casu, a sling hè più individualista è flexible in termine d'aghjustà a durata, a densità di tensione, etc., perchè in fattu, a sling hè un tela di tela chì pudete attache in a manera di voi. A Ergo-backpack in invierno hè assai più còmicu di sling, ma in l'estiu, i migghiuri sò caldi in u densu "cunchju" di a muntagna.

Per quessa, a prima regula più impurtante di sceglie un ergo-backpack hè a corrispondenza di e caratteristiche di u mudellu sceltu à i richiesti di l'età di u so figliolu. A diversità di a sling, chì pudete tirate o ferite più liberu in qualunqui parte, a mozza ergo hè agitu cù l'aiutu di e linii chì ponu strutu, facenu a tensione più forte in u mità di u spinu, o rilassate (è, per consensus, facenu più a libertà). Per quessa, quandu ellu un ergo-backpack, dà preferenza à quelli mudelli in quale a maiò opportunità sò di "adatta" à u zitellu. Dopu tuttu, u zitellu hè criscenti, è hè pussibule chì a mozza, chì si trova idealmenti di l'oghje, serà cusì cunfortu in parechji mesi è ancu simane. Se u teatru in u spinu hè struitu chiatte o prishchishitsya nantu à a spesa - hè un signu sicuru chì a mozza ùn hè micca fatta in grandore è cumprà ùn valuta.

Chì duverà cura di:

À quale età pò fà vende un zitellu in una maleta ergo?

Malgradu u fattu chì certi mudelli sò posizzjonati da u fabricatore com'è adattati per i zitelli di i primi ghjorni di vita, hè assai difficiuli di truvà una mozza adattata à questa età. Ancu s'ellu a mozza face per a possibbiltà di portà un zitellu cù e ghjambi in a pusioni di l'embriione, ùn hè micca indispensèvule per a purtarè u zitellu durante un bellu tempu. Dopu un mese è a mità di vende una fossa in l'embriione ùn hè micca indesevule (nè in a mozza, nè in a sling) - u caprettu rifletturale hà impastu i peri, "salta", ancu s'ellu l'organicu ùn hè micca prontu per esse carichi. Allora cun 1-1.5 mesi, cambia u prisentatu di purtari migghii da l'"embriione" à a "frogia" (cù i peri in l'esterno).

A maiò parte di mudelli di ergo-backpacks sò designati per l'usu da 4 mesi. Pudete dinò u prugettu - i capelli cù un pesu di 7.5-8 kg hè assai difficiuli di sceglite a mozza di ghjustizia, sò troppu chjucu per pudè cumplettà a moquette, è perchè ghjè spessu senti in questu malu. Per esse sicura chì l'usu di u mulinu in a vostra schiavete ùn la fessi, hè guidata da l'abilità di assicurà prestu, finu à chì u zitellu scegla per esse à u so propiu, senza sustegnu, pudete utilizà una mozza per purtalla senza teme.