Hemangioma in nascita - quantu a distingue di una mole è di chì fà?

Circa u 3% di i zitelli sò natu cun u spusete vinu cunvexu in faccia o capu, è u 10% di i zitelli sò furmati durante u primu annu di vita. U hemangioma hè un tumore benignu cumminatu di e cella chì curanu i muri di i vini. Neoplasimu hè propiu à resorzione indipindentaria.

Hemangioma in nascita - causa

Ùn hè micca claru chè u patologicu apareci in i zitelli. Hè presumably, l'hemangioma in i nei in a nascita di u capu hè furmatu in u periodu embrioniu in u sughjettu di un sviluppu anormali di i vini. Questa pò esse pruvucatu da l'usu di certi medicazione durante a gravidanza, a trasmissioni di infezzioni respiratory-viral and bacterial .

Ci sò altre fattori pussibuli chì ponu causà hemangioma in nascita, i ragiuni sò cundizzioni ambienti sfavugati o l'usanza di sustanzi tossicati da a mamma. Studi ricenti anu dimustratu chì u tumore benignu sottupostu pò esse causatu da e trastornamenti hormonal, in particulare si a femina hè femina.

Tipi di hemangiomi in nascita

A classificazione di a neoplasia scritta hè basatu annantu à e so funzioni morphologica. L'Hemangioma in i zitelli hè divisu in e seguenti categorii:

Hemangioma Capillary in nascita

Questa varianti di un tumore benignu cuntene di e cuttuli funnuti i muru internu di i vapuri superficiali. Un hemangioma simplice nantu à a faccia d'un zitellu (o nantu à a testa) ùn si trova più u più internu di a capa epiderme. Hè di fruntieri chjubi, una struttura chjuda è nodali. Sè pressu annantu à u tumore, sarà pallidu, da puderà torna rapidamente a so culuritura, purple-uriggie, culore.

Hemangioma cavernosa in nascita

A forma cavernosa di a malatia si trova sottu à a pelle. Hè custruitu parechji cavitate chì sò chjene di sangue. L'hemangioma cavernosa in i zitelli hè stallata cum'è un tuberu cianòtico cù una struttura muderna è elastica. Quandu a prissioni hè appiicata à u tumore, si colapseghja è si torna pallida per u prucessu di sangue da e cavità. Se a tene di a famiglia, a merchiziette, o qualsiasi altru pressu incù a pressione creciente, u criscamentu aumenta in grandezza.

Hemangioma cumminata in nascita

A patologia variante mixte combina e caratteristiche di un tumore simplici è cavernous. L'hemangioma cavernosa-vascular in i zitelli ùn inclettenu micca solu e cèl·lula di mura capillari, ma ancu altri tissuti:

L'hemangioma cumminata in i nei duventi hè una parte superficial è sottucutanu. Pudete u prugressu in forma diversa:

Hemangioma - signa

A stampa clinica di una neoplasia benigna hè specifiche, per quessa hè facilmente diagnusticatu nantu à esame cù dermatologu. Cumu l'hemangioma s'assumiglia in i culonnii addipenni di u so tipu:

  1. Semplici - u tubercolu bluundiziu borduggiu cù arene bianchi è l'estrazione di bocca, similar à a verru.
  2. Cavernosa - inchariu subcutanariu di u cianòticu. Hè chjaramente chjave chì questu hemangioma stà parechje in i culori novi, a fotuna sottu.
  3. Mestu - una neoplasia, sia sottu sottu à a pelle, visualmente s'assumiglia à una forma capilar.

Cumu distinguisce un hemangioma da una nascita?

Ci hè difficiule per i parenti per diferenziari a diferenza di u tumore scrittu è di parechji difetti di a peddi. L'Hemangioma di a pelle in i nei nei cumparite un grandi nevus (birthmark), una nascita o una berita. A ella di sti malati neoplasmi, bisognu di mette un prinsioni di u tuberclu. L'Hemangioma si vedi a pallita perchè di u prucessu di sangue, ma ralegra u so culore. I difetti di a peddi hè in u listessu solde. Un simpaticu supplementu hè chì a temperatura di u tumore hè pocu più altu quellu di l'area vicine.

Complicazioni di l'hemangioma in i zitelli

Neoplasmi benigni raramenti causanu consegni periculosi. In a maiò parte di i casi, l'hemangioma vascular in nascita è senza pacenzia è ùn cresce in grandezza. Raricamenti accumincia a crisciri è ponu à cumplicità cum'è:

Cumu trattà l'hemangioma in i nei?

Se u zitellu hè diagnosticatu da una forma simplicia di a malatia, u tumore cunsiste solu di e cunguli vascular è ùn hè micca propensu à u rapidu criscamentu, e stimi d'aspittariare sò usati. Stu tipu di neoplasia simprici a seguita constantemente. Hè deve esse assicuratu chì ùn cresce in grandezza o crede in pianu pianu, in proporzioni à u corpu di u natuvulu.

I hemangiomi capularii sò solu dissolve in modu indipendenti chì u zitellu criscenu. A regressione spontania si trova pocu. Prima, in u centru di u tumore parevanu vini bianchi, vicinu à culore à l'ombra ordinale di a pelle. Espansione, alcune i frontiere di u costitu custituitu. Dopu qualchì annu, a neoplasia hè diventata più grande è finalmente si sponda per 3-7 anni.

Cù a patologia cavernosa è mixta, u trattamentu radicale di l'hemangioma in i ziteddi si mostra. I tecniche operativi sò prescritti solu da l'età di 3 mesi, raramenti l'interventu kirurgia hè realizatu in i nei (da 4-5 simpati di vita). Sicondu a cundizione generale di u corpu, u tipu di malatìa, a so dimensione è i tendenzi criscenti, u duttore cunsigliarà a variante ottimali di l'operazione:

Sclerotherapy di hemangioma in i zitelli

Stu metudu di trattamentu hè cunsideratu u più sparing, ma esige a implementazione di parechje prucessi. A scleroterapia hè prescribed quan un hemangioma hè diagnosticatu in i zitelli sottu un annu, si trova nantu à a mucosa, a face o paròdine, hà dimensioni petite. In a presenza di un grandore tumore in i culminati, sta tecnica ùn hè micca adattatu à u risicu di cicure è d'ulcera nantu à a pelle.

A scleroterapia hè fatta in e fasi:

  1. Preparazione. U spazi trattu s'insiriu cù una solu antiséptica, alcoolata o iodine.
  2. Anesthesia. A pelle hè lubricatu cù un anestèsimu lucale.
  3. Introduzione di sclerosant. U principiu attivu hè principeremente alcolu (70%) o salicilato di sodiu (25%). Raramenti i zitelli sò attribuiti u uretanu quinine. Questa droga hà alcuni capacità esclusivi, ma hè troppu tòxica, sopratuttu se u zitellu hè un novu. Injections sò fatta cù aghjunti assai finti (0.2-0.5 mm). Per una manipulazione sò realizati uni pochi injections, u so numeru hè calculatu in cunfurmità cù a grandezza di un tumore benignu.
  4. Inflammazione. Dopu à esclerosi, i vetbi inchate e trombosi, sustituitu da un tessulu cunghjuntu. Stu prucessu dura entre 7-10 di ghjorni, è a inflamazione subside.
  5. Repetite a prucedura. Finu à a resorzione cumpleta di a neoplasia, 3 à 15 injeczioni sò obligatorii.

Cridizzioni di l'hemangioma

A tecnica scritta di u trattamentu di u tumore in i culminati hè rapida è quasi indurendu, ma dinò cumpone unepo cumpetite. Cù l'aiutu di a cridazione, l'hemangioma hè eliminata in i zitelli à un annu si a neoplasia ùn hè micca situata nantu à a faccia. Dopu l'esposizione à u nitrogenu lituu, una cicculata notevila ponu stallà nantu à a pelle, è ancu un segnu cunvexu, chì duverà esse rimettutu da u laser rinfurzendu à una età più tardi.

Prucessu di cridizazione:

  1. Trattamentu antisetticu. L'Hemangioma si sdischisce cù l'alcohol o una solu iblu di iode.
  2. A frozenzing. Per una cannula fina, un jet di nitrogenu lituu hè suminatu à a neoplasia per 3-10 seconde, secondu u grandezza di u tumore.
  3. Distruzzioni di hemangioma. Dopu a cridizazione, una cullizzioni cù cuntenutu sterile hè furmatu in l'area di difettu. Questu hè un prucessu normale di a splutazioni di a neoplasia è a morte di i vini.
  4. Recuperazione. Gradually, u blister sarà più chjucu è arbitrariamente apertu. In u so locu una forma cruste densi.
  5. Guariscenze. Durante a riabilitazioni, hè necessariu di trattà a ferita cù e soluzièze antisettiche. Hè ricivutu di patevule à i manigli natuvelli o pusau u mittens in modu chì u zitellu ùn accidene micca micca a cugliera di e crosta. Ci vole à cuddà annantu à u so propiu.

Elettroagulamentu di hemangioma

L'esposizione à u scunditu hè cunzidiratu unu di i mètudi più efficausi è più veloci di cummattimentu di un tumore benignu. Cù l'aiutu di l'elettroaggulanza, solu l'u hemangioma cuticu (simplice) in i neimori hè tratatu, eliminazione di a neoplasia cavernosa o mischju hè megliu realizatu da altri metudi. Avvanzi di a tecnulugia in questa hè a pussibilità di eliminà u tumore in una sola sessione, u risicu minimu di infestazione ferita è curazione rapida.

Procura di Electrocoagulation:

  1. Trattamentu antisetticu di a pelle. U solitu s'utilice l'alcohol o iodu.
  2. Anesthesia lucali. In ghjiru à u locu cù hemangioma, parechji injectezzioni cù un anestesi sò stati.
  3. Removal. Per mezu di un inzzu di metalli in a forma di ciclu, u circhulu cauterizesu u tumore cun un correnti elettricu per 1-5 minuti, secondu u grandezziu di u difettu.
  4. Rehabilitation. In u circondu trattu, quasi subitu una ferita hè furmata, coperta cù una crosta. Ùn pò micca esse rimettutu, u novu duverà svarià e so armati.

Eliminazione di l'hemangioma per laser in i zitelli

U metu presentatu di a terapia hè a sicurezza è più efficace per i tumori situati in a superficia di a pelle di un nascita. L'eliminazione di l'hemangioma in i zitelli per u laser pò esse realizatu à ogni età, anche si u zitellu hè un nascitu novu (da u primu mesi). Sta tecnulugia dispunia u risultatu dumandatu per una sessione, ùn porta micca à a furmazione di cicati è impedisce u rishuchesi di a patologia.

U meccanicu di l'azzioni di u laser hè l'evapurazione è plegazione di sangue in i navi. I so mure anu stampatu cù i capulaghtu hà dighjà dissolvente.

Stage di a manipulazione:

  1. Trattamentu antisetticu di a pelle.
  2. Anesthesia lucali cù injections anestésique.
  3. Irradiazione di u tumore cun un laser beam.
  4. Applica un vendi sterile à l'ungeneru curamente.
  5. Regenera di a pelle. Durante u periodu di riabilitazioni, i paisani di u natuvicu anu da tratà regularmente a ferita cù l'antiseptichi prescritti, utilizate creme cicatrises o pompi, ùn permettenu micca à u zitellu ripiglià i crosta.

Mandarina cirurgia di l'hemangioma

L'approcpenimentu radicali hè in casi raru, quandu a nova formazione hè lucalizata micca nantu à a superficia di a peddi, ma in i so culori profane. Prima di eliminà l'hemangioma in i zitelli cun u biscuttore, u circhulu pò ricumandemu prublemi preparatorii o esclusivi per riduce a dimensione di l'accumudenza.

Stazzioni di l'operazione:

  1. Anesthesia. Sicondu a dimensione di u difettu, l'anestesiu lucale o lucale.
  2. Escisioni. Aduprendu un scalpel, u duttore cresce u hemangioma è una fina capa di tessili sani à l'intornu per prevalenza à recidda.
  3. Lavatrice, trattamentu antisetticu di una ferita.
  4. Adupratu un attrazzu sterile cù l'ungeneru antibacteriale è curamente.
  5. Tempu Rehabilitatu. A ricuperazione pò durà parechje settimane. Cu cura adattatu per i natuvelli, ùn sò micca scarsati o sò casi invisibili.