Quantu deve un sonnu novu?

Ogni ziteddu hè un abituale ind'u data esternu è u caratteru. Certi bumes duveranu quasi tuttu u ghjornu per u primu mesi dopu a nascita, u svighjà à manghjà, mentre chì altri si stanu svegliate da un pezzu. Allora chì hè a norma, è hè necessariu esse spedizione particularmente u zitellu? A durata di u sonnu dependa i caratteristiche fisiulogichi di u zitellu. Quantu quantu un zitellu natuvutu duverà dorme in 1 mesi, vi cunsiderà in u nostru articulu.

Quantu i zitelli nascinu dormenu per ghjornu?

Un novu ùn hà micca un sensu di ghjornu è di notte, perchè ellu dorme è si svegliate a manera chì vole. Pò esse inequivocamente dicenu chì u più chjucu u zitellu, più ch'hà dorme, è cun ogni mese u tempu di u ventu chì sperente sviluppa gradualmente.

Dopu à un annu, u zitellu dupà in a 1 o 2 volte dopu, è à a notte ùn pò esse risposte per alimenta micca più. U disturbu di u sonu pò indicà nessun problema, più spessu cù i pranzi.

Allora, per esempiu, se u zitellu ùn hè micca chinu di u latti di mamma, ùn dorme durmiu assai, è in literale in 15-20 minuti, si svegliate u novu dumandate a dumande. Sì a mamma ùn vi cura micca à questu quì, u zitellu ùn puderebbenu sviluppà pisu o ancu principià cù u pesu. Un ziu esplicitu è ​​esplicitu si pò durà per un tempu assai longu, quandu ùn hà micca pussutu a forza di chianciri.

U dormu prolongatu pò esse osservatu in i zitelli chì anu purtà u partitu severu è à u principiu di a so vita hà ricivutu assai medicazione. Di sicuru, una mamma ghjucatu senza parenti ùn ùn sanu micca quelli paselli. Rompi un sonnu di u zitellu pò causà dolor abdominal, spasme è còlicu. Per questu, u primu ghjornu doppu azione, un pediatre precinct deve visitatu, è una settimana dopu - una infermiera visitata.

In ogni casu, ci sò generalmente limitati limiti di u tempu, è i dispusitemi quì sottu:

Pudereti più infurmazioni in a tola davanti.

Quanti ghjurnati torna durmi a notte?

U più chjucu un zitellu, più spessu si spende in a notte per l'alimentazione è per cumunicà cù i so parenti, perchè ùn hà micca stabilitu un regimimentu. E aiutà à u travagliu di travaglià u regnu di u ghjornu, sicuru, a mamma è u papà avianu. Interessante hè u fattu chì i primi mesi ùn u micca u nfertilu ùn interferiscenu in dorme nè a musica alta, nè reparazione in u vicinu appartement. Perchè pò esse dichjaratu chì a sira di a ghjurnata di un novu ùn ùn difiere di u sonnu di u ghjornu. L'intervalli attraversati di u sughjornu in a sera di u so sughjornu gradualmentamente aumentanu, è circa, à 4-6 mesi, u zitellu piglia a notte sola una volta.

Aghju aghju passatu à u novu?

Parechji parenti credi chì u zitellu deve esse disposti per dorme, mentri sacudiriti in i so brazzi, cantava una canzone. Pediatrici crede inequivocamente chì questu ùn deve esse micca fatti, perchè in u futuru, serà più difficiule à pack. Un zitellu avissiru amparà à adurda adduzzatu in u so lettu, cusì avà hà graduatu accustà à l'indipendenza.

Per pudè a travaglià una rutina ghjurnata per u zitellu, avete da esse stallatu periode in u ghjornu, perchè a notte hà dorme. Ma per alimenta un svegliu u zitellu ùn hè micca necessariu, mette à u so bòte daveru nantu à a dumanda è a forza ùn avete micca bisognu.

Per furnisce u vostru zitellu cù un sonniu còricu, i paisani avè bisognu di seguità cunsigli:

Cusì, a durata di u sonnu in ogni figliolu hè stritta individuali è dependa di assai fatturi. A volte, u disordine di u sonnu pò esse un indicazione chì u zitellu ùn hè micca cunfurmate. In casu di dichjarazioni, esse spressione a so dissimulazione micca solu per l'absenza di u sonnu, ma ancu per un chianculu.