Cumu insignà à u zitellu à una buttiglia?

L'Organizazione di a Salutazione Mundiale ùn li ricumandemu micca l'utilizazione di capelli è di pacifiers per i zitelli nascite nantu à l'alimentazione naturali, questu, in i zitelli di u primu mesi. À questa età, bè lece è latte maternelle. Ma di u mese di u zitellu pudete bè l'acqua o tes tedeschi specials, per esempiu teniu cù chamomile o finocchiu. Ghjè in questu tempu si sperene una pregunta chì prupone à insignà un zitellu in una buttiglia. Dopu tuttu, era ghjuntu allora per succà u pene di a mamma. Ma i zitelli, chì da u nascita nantu à l'alimentazione artificiale, in regula, ùn anu micca prublemi cù l'buttigli.

U zitellu in u latte maternale in a maiò parte di casi finu à 3-4 mesi hè abbastanza di u latte di mamma è ùn solu ùn vole micca riceve più alimentu o vinu. In questu casu, ùn avete bisognu d'insegni à u babbu à una buttiglia, avete bisognu di offre à ellu ogni ghjornu. Quandu un zitellu hà sempri sete, ùn hà micca da rinunzià a buttiglia. Ma si avete bisognu di rializà un altru solu di u lettu di mamma, per esempiu una medicina, o per qualchissia chjamata hà bisognu à cambià à l'alimentazione artificiale, avete bisognu di scunviè per quellu chì u zitellu ùn ricusa l'buttiglia è, per consensu, fà l'accionamentu. Questu averebbe discussatu più.

Perchè u zitellu abbandunarà a buttiglia?

  1. Oghje chì un zitellu ùn pò micca à gustu di u gustu o di a temperatura di ciò chì deve da l'buttiglia. Questu hè applicatu, prima di tuttu, à l'acqua, tes è medicine. Ma ancu i misure di latte di i zitelli sò diverse in u gustu: qualchissimus sò più dolci ca l'altri. Pruvate sfida diversa. In quantu à a temperatura, hè megliu per calore u liquidu in l'buttiglia à 36-37 gradi (à a temperatura di u lettu di mamma), hè questa temperatura chì hè familiar à u zitellu.
  2. U zitellu ùn vi manca di l'buttiglia, perchè ùn ùn piace a forma di i capelli, di manera ràpida o veloci da questu. Avà hè un gran numaru di diversi bòcciuli per i bottiglia: silicuni è latti, corsi ordinali, stessi è ortodonichi, vanu in grandezza è u flow rate. Pigliate finu à truvà un pezzu adattatu per u so zitellu.
  3. Un tempu pocu chì u zitellu hè offru una buttiglia. Se u zitellu hè chinu, ùn li ùn vi darà un bevande di a buttiglia, u prubabilmente cose chì ricusarà. L'età di u zitellu anu migliuratu ancu. À quattru à cinque mesi, i zitelli anu da muvimentu attivamente, a nicissità di l'augmentu di liquid. Hè prubabilmente chì un zitellu chì ùn hà micca pigliatu una buttiglia in dui mesi, à quattru, anu drentu da ella.
  4. Ancu a postu in u quali u zitellu hè alimentatu, spessu importa. Ùn ci hè micca una tecnica specifica per l'alimentazione di buttigli. Ma un zitellu deve esse datu dighjà u listessu modu cum'è u pettu di a mamma, stinnutu, l'altru; megliu assicuratu nantu à e so mani. Dopu avè spirimintate un pocu, puderete capisce chì cumu degne dà una buttiglia à u zitellu.

Succece chì u zitellu hà manghjatu bè o oghji da una buttiglia, è poi allora u piglià. Forsi si cambiau u chitupellu o a buttiglia propriu, o quarchi cosa scantatu duv'ellu mentre, per esempiu, u sonu forti. Hè megliu aduprà i pieni di sempre. Sè i fatturii esterni sò di a culpa per u rifiutu di l'buttiglia, a ghjente hà bisognu à esse pazienti è truvà un locu silenziu silenziu induve nulla ùn interferiscenu cù l'alimentazione.

Quandu u zitellu annunzià per guardà a buttiglia, ùn pò esse distractatu da alimentassi è ghjucà cun ellu. Vedi u zitellu è ùn dete micca fà fà, postu chì tuttu, l'buttiglia ùn hè micca un ghjucatu.

Sì ùn avete bisognu à nutriscia constantemente un zitellu da una buttiglia, ma avete bisognu, per esempiu, solu per dà una medicina di parechji volte, ùn hè micca bisognu di abituallu u zitellu, pudete usà una cullette o una siringa chjappi senza agulla (sò spessu usati in i sughjetti).

Ci hè quì situazione chì a mamma ùn pò micca alimentate u zitellu. Allora só bisognu à alimentà u zitellu in l'buttiglia. U casu più extremu ùn hè micca dà u zitellu solu qualcosa à l'altru. A fine, hà da esse accunsentutu, ma prima di questu, puderebbe aspetta per più di una ora di chianciallu. Hè megliu ùn mancari a psique di u zitellu in questu modu, ma per pruvà di alimentà u zitellu da una cullette o una zuppa.

Hè ancu avissi nutatu chì certi pediatras è dentisti di i zitelli anu cunsideratu l'usu di buttigli nutrittivi à i denti di i zitelli è muzzicari. Dunque, senza necessariu especial, ùn hè micca necessariu di abituitu un ziteddu. Invece, pudete offre una cullette, bevedore o mug, dettu di l'età.