Guessing with a comb in u pilu

Parechje persone volenu crede chì ci hè magia. Probabilmente tutti sanu chì a magia hè parechje longa in u passatu, è parechji ritimi sò popularu oghje. Guessing with a comb in u pilu hè a guessing, se crede a legenda. A questu ghjornu, i cristiani feste a vigiglia di Natale - un vacanze simbulizeghja a venuta da a Natività di Cristu è i ghjorni santu passanu assai divinazione diffirenti. Quì sottu sò parechje modi di guessing cun un pentendu sottu à u pilone nantu à u sughjettu.

Comu per guessate bè per u Natale cun u penteme sottu à u pillow?

Per cumprà a fortuna di furtune santu, qualsiasi oggetti pozzu passà in ghjocu, ma in questu articulu cunsiderà guessendu à a notte cun un pente.

Alcune tips for correctment divination:

  1. Quandu si fate guéri una fortuna, avete bisogna avete studiatu impurtante sughjettu - ùn pudere micca belli cù spiriti, altri o fate pò esse tombatu. In regula, ogni ghjornu sà più di questu.
  2. Prima di fà esse divinazione, hè necessariu dissolver u capelli è sguassà di tutti l'elementi extra: bande elastichi, hairpins, hairpins, crabs e so on. I cabelli sò puliti.
  3. A notte, hè megliu adupratu una robba cómoda, in quale puderebbe movimentu liberu. Se ci sò nodi da e robba, ci anu da esse unziutu.
  4. Da u corpu ci vole à sguassà tutte l'ornamenti: aneddu, catene, aranci, anch'elli anu da esse eliminati è a croce deve esse una cundizione obligatoria.
  5. U hairbrush era di novu è neu.

Fortune Telling

Ci sò trè manere più populari di guessing un pente:

  1. Stu metudu di guessing hè statu prisutu da un pezzu di tempu, cù l'aiutu di questu ùn si pò micca solu l'apprendre u nome di a promessi, ma ancu vede. Per pudè sognu d'un suzione, site l'arraggiri di a notte sottu à u pilone è u sonnu, preestendu e seguenti parolle: "Serbiusamente momificatu, venite à mè vistimentu è peintu. Cusì sò! »È à a fine, avete a diri la parola" Amen "trè volte. In l'eventu chì a zitella avia un fiancu chì pittava u so capelli, significa chì si maritassi in questu annu.
  2. Per fà esse divinimentu, avete da cumprà un pettine naturali di lignu. Prima di vultà à u lettu, a zitella deve esistà davanti à u specchiu cun un fucili è una volta di sse i parolle seguenti: "Aghju, caru miu, Sinshèsmente, Sognu di voi à a notte è fate i vostri capelli cù u me pettine". In fine, avete a diri la parola "Amen". Cumu per l'addevi, avete bisognu à pusà u pittu sottu à u pilone è andate in lu lettu. Dopu à a matina, avè verificatu se perchè parechji pilu. Sì sì sì, a zitella avarà una persona preferita in un annu.
  3. A divinazione dopu si deve esse fattu in a matina. A zitella, dopu avutu vulutu passà parechji volte nantu à u capeddu un pente. Dopu a cumplettenza di u prucedimentu, deve esse calculate quantu volte in u pente è vede quì sottu i valori: