Plantamentu di pianti interni

Quandu l'arbureti di a finestra è u balconicu sò stati cun belli fiori, hè sempre piacevule di vedà è adpirantà. Per un criazioni di bonu è u sviluppu di e piante, deve esse veramente amate è cura. Per ciò chì u sistema radicali se sviluppa bè, è a pianta si sviluppa bè, avete bisognu di fà cumu fà un trasplante è definisce u periodu chì avete bisognu di trasplantà e cambiantimenti.

Land per trasplante di e piante interni

Ci sò parechji cuncipiti di a terra per ogni pianta. Per quarchi, hè bisognu di seguità rigulari a formula per a preparazione di a misura di u mischinu, mentre chì per i dui a terra universale hè assai adattata. Pudete cumprà a terra pronta-mixta, è pudete metteci, pruvate terra di caduta, humus, turba e arena. Molti landiculi cum'è l'aghjunzione di fustu di legnu.

Calendariu per trasplantà e piante interi

Hè cresce chì micca solu hè u mesi pè trasplantà e impurtante impurtante, ma ancu un ghjornu. L'energia di i pianti pò varià secondu a fase di a luna. Per ogni annu un calendariu lunar speciale hè fatta pè trasplantà i pianti interni. In ogni annu sò signalati ghjorni favurèvuli di trasplante di epianti di casa, è ancu per e periodi chì questi ùn ponu micca esse rigurati. Per esempiu, a nova luna hè sempre cunsiderata cum'è u periodu più sfavore per u trasplante. U pianu più riescita, quandu u crescita hè particularmente intensa è più prubabile chì a pianta prumesse l'arradichera hè a luna creciente.

Cumu trasplante in i pianti interni?

Eppuru chì tutti i pianti sò in parechje sfarenti è esigen un accordu ndividuali, ci sò parechje rigulamentu per a traspurpene à e transplantazione di pianta.

  1. Prima, cumprà u pignattu u dirittu. Ùn cumprate micca un pienu maiò per u trasplante. A diferenza tra i testi novi è l'antichi ùn sò micca più di 1-2 cm. Idealmentu, u vechju caldi si deve ingressu à u pignate novu senza alcuna distanza. Ùn vi scurdate micca di i fossi di u bacinu in u fondu.
  2. Prima di ripiglià e ripigliamentu di i pianti interi, omini u fondu di u pome cù drenazione. Pò esse un pezzu di scuma, arcuni dilata o cunti cunfittati.
  3. Cumplighendu a cunduttà di u cundimentu à u minimu 2-3 cm Càlculate a seguitu: a radicazione cumu deve esse cumpletu di a terra, ma à u listessu tempu ùn deve esse almenu 1-2 cm à u borde - questu hè u locu per a rega.
  4. Sguassa cù cura di u fioru da u vechju è caccià a terra vieja. Pruvate micca dà a razzi. Sì l'aromi sò unprediciti forti, anu da esse tagliatu. Trimate u postu di u cuteddu cù carbone ferru.
  5. Move la pianta in un novu pote è fate l'ombra. Quandu finisci à rifilighjate u tarrenu, cumpiace u trasplante di e piante interni cù riegamentu currottu. Pigliate l'acqua restante da a panina.