Melania Trump hà guadagnatu una demanda in contru à u Mail Daily, avendu rennutu $ 3 milioni

Esempiu mudellu è a prima dama di l'USA Melania Trump ùn ci piace à ricurdà u so passatu è, basicamente, cuncerna u so travagliu in u modellu di l'affari, perchè intornu à questu pezzu di a vita di Melania, ci hè chjaru di chismes. A versione più interessante di u travagliu di Ms. Trump hà publicatu in e so pagine una edizione straniera di u Daily Mail, scrivintendu chì Melania hà furnitu i servizii di scorta.

Melania Trump

Ms. Trump vs. The Daily Mail

Probabilmente, parechji sapemu chì Donald Trump hà arrangiatu, cum'è u presidente d'America, micca tutti i citadini di stu paese. Durante a cursa elettorale contru à ellu è a so famiglia, una guerra tutta psicologica svolgiuta, è sottu a "manu forte" di u publicu, Melania cadiu. In più di l'infurmazioni chì u futuru Sra. Trump ùn anu micca disprezzu da i risultati di photo franchi, u 20 d'uttume l'annu passatu The Daily Mail hà scrittu un articulu, citatini una insider, chì Melania era in u statu di una di l'agenzii di l'escort l'elite. À u listessu tempu, ùn ci era micca evidenza di stu fattu.

Cum'è l'abitudini in i Stati Uniti, è ancu in altri paisi civilizzati, avvocati di Trump avianu una stata per libellà contru a corte. Aprènninu nantu à questa edizione di u Daily Mail publicamente disculuzza, scrivintendu in e so pagine una nota di stu cuntenutu:

"In questu articulu, avemu indicatu diversi fatti chì ponu dubbità nantu à u travagliu di Melania Trump cum'è mudedda. Inoltre, a publicazione hà dettu chì i cunduttori futuri Trump metu uni pochi anni prima pricisamenti, quandu Melania hà furnitu i servizii di servizii. Declarammu chì l'infurmazioni publicati anu stampatu senza verificazione veri di i fatti è ùn hè micca affidatu. Scusate pè a Ms. Trump per l'inconvientenza è sò disposti à cunsiderà u tema di cumpensazione ".
Melania è Donald Trump dopu a cunniscenza

Malgradu, l'abogacìa Melania anu stillu fattu una demanda nantu à l'inghjulazione di u Mail Daily Mail. Dopu chì, in unu di i prugrammi, Trump ufficialamenti hà dettu chì ella accetta l'apolo di a publicazione.

Leghje ancu

3 miliuna di dùelli - una bona remunerazione per libellà

Aieri in New York, l'audizione finali hè statu in casu di Melania Trump v. The Daily Mail. U giuddici hà pigliatu u partitu di a prima dama di l'USA, ancu à u listessu tempu hà cunsideratu chì l'ammontu di danni murali (150 miliu dô miliu) anu dichjaratu in l'applicazione era troppu altu. A corti hà elettu à pagà a parti dannighjata $ 3 milioni. Cumu l'avucatu di Melania ci dici, una decisione era cumplittata di u so parti è ùn anu micca appellu per a continuazione di u prucessu.

Mrs. Trump cunquistò a corti
Melania cù u maritu Donald Trump