Mètode di introspissione

Introspizzioni cum'è un metudu di studià a psyche hè stata sustinuta da J. Locke. A tecnica hè di osservà a vostra propia psique senza l'utilizazione di i normi è l'arnesi. Hà implica studiu prufunditu è ​​cognition da a parsunalità di l'attività propria: pensamentu, sentimenti, imagine, processe di penseru, etc.

U vantagiu di u metudu hè chì nimu hà sappiutu cunnosce una persona più bella ca sè stessu. I discepevanze principali di l'introspissioni sò subjectività è preghjudiziu.

Finu à u XIXe seculu, u metudu di l'autore-observazione era u solu metu di a ricerca psicologica. A quellu tempu i psiculoghi inviani à i dogma seguenti:

In attu, u metudu di introspissione è introspretenza hè stata praticata da u filòsufu J. Locke. Dedicatu tutti i prucessi di a cunniscenza in dui tipi:

  1. Observazione di l'uggetti di u mondu esternu.
  2. Reflexioni - anàlisi internu, sintesi e autri prucessi chì volenu à a so informazioni ricevuti da u mondu esternu.

I possibilità è limitazione di u metudu di introspissione

U metudu di introspissione hè micca ideale. Certi ostruzzeli puderebbenu svolgiri durante a ricerca:

Rispunsabilità per restrizioni:

  1. L'impussibilità di esecutà u prucessu è à tempu à osservà, hè bisognu di observà u cursu di a decadenza di u prucessu.
  2. A cumplessità di revelà i relazioni cause-effect di l'esfera cusciuda, perchè avete a analisi e i miccanisi d'incunifiche: illuminazione, ricorda.
  3. Reflexioni cuntribuisci à a paludizza di a dati di a cuscenza, a so distorsioni o a splutazioni.

U metudu di l'introspissioni analiticu fù scrittu da i psiculoghi, cum'è a percepzioni di e cose da i sensazioni elementari strutturale. L'aderenti di sta teoria avè principiatu à esse chjamatu strutturisti. L'autore di stu cuncettu fu u sicilianu sicilianu Titchener. Sicondu a so tesa, a maiò parte di i sugetti è i fenomeni perciuti da e persone sò cumminzioni di sensazioni. Cusì, stu metudu di studiu hè un analisi psichicale chì esiste bisognu assai organizzatu da una persona.

L'introspirazione sistematica hè un metudu per discrivinu a cuscenza d'una di l'esperimenti siverenze, quella sensazione è l'imaghjini. A sta tecnica hè stata discritta da un segue di a Würzburg School da u psicologu Külpe.

U metudu di introspissione è u prublema di introspissione

Introspectionists offeranu di dividinu l'mente di i prucessi principali è l'autore-osservazione darrere issi prublemi. U prublema di l'introspissione hè chì una persona hè capaci di observà solu i prucessi chì apre a iddi. A cuntrastu à u metudu di l'introspissioni, l'introspissione si riferisce à i prudutti di a cuscenza comu fenomeni spartuli, in quantu à i ligami rigularmenti. A presentu, u metu da introspissione in psicologija hè appiicata cù u metudu spirimintali per prupone l'ipotesi è recullai dati primari. Hè utilita solu per ottene data, senza più interpretazione. L'osservazione hè cummossa nantu à i prublemi mentali simplici: representazione, sensazione è associazione. In l'auto-rapportu ùn sò micca tecnichi specialhe è scopi. Solu i fatti di l'introspissione per più analisi sò cunsiderate.