I stages di a morte

A morte hè inevitabbile, ogni volta muremu, ma no tutti sò ancu affettati da a cura di i so amori. Unu di l'investigatori di l'evuluzzioni vicinu à a morte, era l'Elizabeth Kübler-Ross, un meditante chì hà da espansione cinque stadi di a morte. Tutte e so genti sperimenta in u so modu, secondu a forza di a so psique .

Cinquettestadi di a morte

Queste include:

  1. Negation . À u mumentu chì una persona hè infurmatu di a morte di l'amatu, ùn pò micca crede in ciò chì successe. E ancu se un amatu s'hè trasfirutu à un altru mondu in i so braccia, cuntinueghja cunvince chì ellu hè dormitu, è si prestu in daretu. Pudete ancu parlà cun ellu, preparanu alimentazione per ellu, è ùn cambienu nunda in a sala di u mortu.
  2. Anger . À questu stade di accettà a morte di l'amori, e persone fugliate è intruduciutu. Hè intritu cun u mondu sanu, u destinatu è u karma, dumande a quistione: "Perchè stu succede à mè? Perchè so culperu? E trasfirimentu i so emozioni à u mortu, accusendu di parte di ellu from there, cuglì i so amori, chì puderia sempre campà, etc.
  3. Amandula o negozia . À questu stage, una persona una volta di volta scrolls in a testa a morte di un amatu è ghjuculevuli chì puderanu evità una tragedia. In u casu di un chjocu à l'avion, pensa chì un puderia micca cumprà un bigliettu per sta voce, lasciate dopu, etc. Sì un amori hè di morte, appressu chjama à Diu, dumandendu à salvà una persona caru è piglià u so postu qualcosa cosa, per esempiu, un travagliu. A prumessa di prutezione per migliurà, per addiventanu megliu, se un sulu amaru era vicinu.
  4. Depressione . In questu staghjunu di accettà a morte di un amatu, un momentu di dispramentu, ingannimentu, amarezza è autureità compite. L'omu si finita cumprà tuttu ciò chì l'accadissi, per capisce a situazione. Tutte l'esperanza è i sòveri sò caldi, l'intelligenza vene quì a vita ùn hè mai micca a listessa è ùn serà micca a persona più caru è amata.
  5. Auscultation . À questu stage, una persona accetta a realità inevitabbile, cuncepisce cù a perdita è ritene à a vita familiar.