Scantu di morte

U timore di morte prima o dopu visita ogni persona. Pensemu chì tuttu in questu u munnu è in a nostra vita vinaranu in una fini. Qualchissia hà questu questu fiertu manifestatu in a forma di anziane generale o disfrazitu cum'è qualchì problema psicologicu. E ci sò quelli chì u manifestanu cusì cusì chì u cresce in un veru orrore (un esempiu vivu hè a preparazione di certi persone per l'Apocalipse in u dicembre l'annu passatu) o à u megliu una cosa, cum'è una obsessione, in l'aghju - u cinematicu (u timore di morte).

U timore di a morte, evangelizendu in fobia, hè un prublema chì deve esse trattatu. Hà parechji sintomi cumu:

  1. A prisenza di qualchì cumpurtamentu obsesivo (per esempiu, una persona hè teme di morte di u cancer, perchè pò esse truvatu sottu u duttore di u duttore, chì pruvate a so pruvazione, entruppiu already per a décima tempore).
  2. U risicu di u sonnu (o a persone pesa d'insomnia).
  3. Perde di appetite.
  4. Actività sessuali limitati.
  5. Una scazzetta di alarme è ansietà.
  6. Una lotta di emozioni negativi, chì purtanu eventualmente un cumpurtamentu inadegwate.

Temi obsessivo di morte

U sensu di timore di morte ùn si pò esse manifestatu finu à chì una persona ghjente alcuni adolescenza. Temi di morte dice in tuttu quellu chì quandu una persona hà acquistendu l'adulescente: l'adulescente sò pensendu sempri più di a morte, quarchi in situazzioni difficuli sò pensendu à suicidiu, diventendu u scantu di a morte in l'obsessione. Certi adolugiani oppònenu quì un timore à una ryida vita virtuale. Putenanu ghjocu di ghjocu in ghjocu chì u caratteru principale hà da esse uccisu, si sentenu victoriosa nantu à a morte. L'altri si saranu insolenti, scetticali nantu à a morte, ridule, canta canzoni ridiculi, addicted to thrillers and horrors. E some go to risk imprudent, defying death.

Duranti l'annu, u scantu di a morte si ritrova quandu una persona hè impegata à custruisce una carriera è crea a so famiglia futura. Ma, quandu vene un piriu chì i figlioli adulti spiccà a casa, trasladanu à u so nidu in famiglia natuvutu o i parenti per finisce u so travagliu, dopu una nova onda di teme di morte, una crisa di a mediana età. Quand'ellu ghjunghjite u cima di a vita, a ghjente analizà u passatu è capisce chì issa a strada di vita cundiscisce à a vital sunset. È da quì stu mumentu, a persona ùn vi mancassi micca nantu à a morte.

U timore di a morte hè spessu associatu cù a ignuranza di ciò chì succerenu à noi dopu à a morte. Ma ci sò i persone chì capiscenu chì alcuni ci ani cunfirmati da u scantu di a morte di e persone vicinu à elli, a mancanza di capiscenu di manera ch'elli ponu cuntinuà a vita si ùn ci hè micca un parenti di u so propiu. U timore di morte di un amatu hè necessariu è pò esse superatu.

Cumu libbirà di u scantu di morte?

A supravatura talandrofobia o u scantu di morte ùn hè micca un prucessu simplice, ma a vita senza teme à a morte abra mai oppurtunità per una vita felice cù questu. Sicuru, per perdè questu scantu ùn hè micca tutte ciò chì hè impositu, ma solu ùn hè raghjone raielu. Sì senza scantu di morte, questu quì, pussidendu un tipu di scatune, una persona pò privà di i più preziunarii elementarii, chì hà cunsiquenza deplore per a so vita.

Cumu supira u mitu di a morte hè scrittu in a Bibbia. Ma i psiculughi pò aiutà à risolve questa problema.

Per principianti, hè cunsigliate per vede a vostra vita da un angelo differenti, pruvate di vive un ghjornu. Una persona ùn cunnosci micca u so avvene, ùn fate micca pianificazione distanti per l'avvene.

I sicilisti sò cunsigliatu per difiniziu prima e so vede nantu à u regnu di l'oltre. Sì, in u vostru parolle, l'oltre vita esiste, allura capisci chì solu u corpu hè mortu, è l'anima hè immortale. E questu significa chì a morte per voi ùn sarà micca un fenomenu crìticu. Dopu avè dicisu cù tali visione, aiutà aiutà à scaccià u scantu di l'incuscatu chì nascenu cun pensa di morte.

Pudete ancu aduprà un metudu urientale di risparmià di teme. Prima, gràzia u to sustegnu. Cusì, sperate tutte i cose negligeni chì avè accunsentutu intornu. Allora parla cù timore. Dìtene tutte ciò chì vulete, accettà, averi dettu ch'ellu hè è dete l'adiu per sempre, sensu chì solu tù sì u patrone di a vostra vita, chì significa chì avete u putere nantu à u vostru scantu. Dopu questu, distrughjanu u disegnu (elisce u metudu chì vulete applicà à u mumentu).

Allora ùn hè micca solu escecerà u timore di a morte da sè stessu, ma ancu di disperse da questu sensu è di novu sienti ciò chì significa di vive una vita sana è felice.