A mamma di Jay Z confessia à a orientazione sessuale pocuali

I canzelli di Jay Z da u novu àrabbu "4:44" hà causatu una risonanza in u feraghju di i fancianti di u performatore, per a prima volta chì francu hà dettu infurmazione di i so problemi di vita è di famiglia.

Provucazione o revelazione?

Diversi rapper canzoni dedicate à e so tradizziunale Beyoncé, ciò chì hà causatu a condimentazione di l'amante di i cantori. Ma a cane più pruvucanti hè stata dedicata à a mamma di Jay Z - Gloria Carter. Da e parolle di a canzone "Smiles" hè divintatu cunnisciutu chì per parechji anni hà amparatu a so orientazione sessuale non-convencional, teme à a cundanna è ripiglià da parechji è cunniscini. Nisunu di i quattru figlioli suspettonu chì a so mamma ùn hè più perfettamente infaita è vive una vita "strana". Fortunatamente, a famiglia accittava sta infurmazione è sustene à Gloria in u so desideriu di liberà da u duluritu sicretu.

A ghjurnata, Gloria Carter hè statu invitatu à dà una entrevista nantu à l'emissione di Dusse di u Venneri, a donna per a prima volta liberamente è chì hanu havi dettu riguardu à a so orientazione sessuale:

Sempre hà avutu l'amore è u sustegnu di i mo figlioli, ma ùn pudìanu pudè l'admitteti à a so orientazione. Una volta aghju preparatu è ancu decisu di parlà cun u mo figliolu. Dicu chì ùn sò micca solu a so mamma, ma ancu una persona libera chì vole di vive senza teme è vergogerie. Sò una lesbica è questa hè a mo vita! Hè scuccu, chianci è dicia chì una vita hè terribili. Perchè longu aghju portatu questu in me stessu, chì avè amparatu à per perce ssevene è a realità circunfanti cun diversità. Diceu chì a mo vita ùn hè mai statu terribbili, ellu hè sbagliatu, era diferente è serà difficiule per ellu cumprende, accetta.
Gloria Carter cù Beyonce
Leghje ancu

Gloria Carter hà struitu i so figlioli à i so pedi è hà fattu u so averebbe per fà. Sam Jay Zee hà ripetitu in una entrevista chì ellu si aghjunghje à a mamma per tuttu è hè prontu à rializzà i so brami. Gloria affirmò issa infurmazione.

U figliolu accetta a mo vulintà di vive a mo vita. Sempre era sempri vicinu à mè è spessu hà parlatu è hà dettu chì era prestu à rializzà quelli di e mo dumande.