Pensu à mè stessu - aghju offesi

"Pensu à mè stessu, aghju offesi un solu mè stessu" - parechji raggioli è e donne sintìanu ssa ripensa di i so cumpagnie. Perchè ùn applijisci à e lettite femminile cusì una formulazione, è cumu per fendu resenting trifles - vegemu à stu articulu.

Perchè avemu fattu offisu?

A tendernità ùn hè micca una propria innata di u caratteru. Li ghjudizi pubblicheghjanu per fà offensione solu dopu chì sò abituati à e regule. Per esempiu, un zitellu hè insignatu per sparta i so ghjucati. Eccu u vicinu in u sardbale pigghia a so pala, ma ùn dà u so bucket. Chì qualchì omu senti? Riticavanu à un patronu chì ùn campava micca e so aspettavule è l'authenti. Eccu, hè u primu offisu.

In certi cirtonii, un zitellu, è dopu un adulescente, amparate cù l'aiutu di u so scuntentu per manipulà l'altri. In regula, a socieza permette à e zitate si cumportanu più in u modu di i zitelli. In a listessa situazione, u zitellu ùn deve esse dichjaratu: "Cumu l'omu!", È una picciutta si dispendia è aiutà à restaurà a ghjustizia. Sfortunatamente, questa hè a manera chì u resentimentu hè rimbursatu in u carattere femminiu. E a donna adulta dopu sente un disprezzu: "Hai offesi una volta?"

Allora, u sensu di risentimentu sorge da aspettazione injustita. Una zitella palesa un sms romantica da un omu, è quandu ùn anu micca, ella si prumessa offensa. Mentri i raporti anu avè un stadiu iniziu, l'omi sò pronti per esse culpèvule senza culpèvule. Ma nantu à u tempu, torneranu i so capricci faciule in a categuria di a tirannìa. È a tezza serà chjamata da u so nomu - u desideriu di esse manipulatu cù l'aiutu di un sensu di u culpju infunditatu. E una volta, di l'abitudini, quandu avutu finutu una spugna, una donna riceve una lezzioni cruel. Invece di un omu falendu, vedi u so rinuncitu. E sente a parolle chì sò stati rimannati nantu à a so spalla: "Avete pensatu di tuttu, avete offisu, ora, è si sò cun u vostru offense".

Perchè noi ùn avemu micca essernu offisu?

Certi coppi vivenu a so vita sana, è unu suffreva insulti, è l'altru - un sensu di culpabilita. Avete da cambià una cosa, cercanu per ragioni è modi per esse? I psicologici è i duttori risponde senza dubbiu in l'affermativu, cù sensibilita si deve esse cumpresu, altri dirive à i gravità malatiechi somatic. U ranimentu hè amargura, chì portanu intra e avvilanessi. Sì averebbe vincenu a vostra alma durante u longu, ponu insomani, cardiovascular è ancu cancer. E se a malaltia hè digià principia per esse manifestazione, hè cusì u tempu di circà u cumprende, quantu ùn ne fà offense à e persone.

Cumu ùn esse offisu?

Allora, per l'insulte sò dui razze.

  1. U primu hè manipulativu . Questu hè un abitudine finite in a natura di interazzione cù l'altri: aghju intesu, ùn m'hai micca datu, aghju offrittu, v'hè ripintitu è ​​dà. In questu schema, è a risposta à a quistione di cume l'apprendre à ùn fallu micca offensione hè u settore. U truccu hè chì u persona adultu aspetta un qualchissia di qualcosa. Hè cun questa aspetta chì avete bisognu à travaglià è, per sbaglià, scopre i punti di seguente:
    • hè pussibule di piglià ciò chì vulete cun forza propria. L'autureflexioni fa una persona più forte è più indipendenti. A questa persona, l'altri populi si stracciavanu sceglie, è ùn ci hè bisognu di mantene l'ellu nantu à un sensu artificiale di culpabilità;
    • A vostra persona sà ciò chì si spetta di ellu? L'omi sò veramente inclinati per vede a menu sensibilità è a pensione. Ma cù piacè fate per u tuttu amatu, annantu à ciò chì chjamà apertamentu.
  2. A seconda raggiuni hè ùvutu . meanness can ferite assai, pruvéce insulte veru. Cumu capisce micca per offre à i persone in questi casi? Eccu a risposta hè una - per amparà à accede è perdona. Acepta u fattu chì unipochi anu un passatu più longu di a maturazione spirituale. Per pardunà sinceramente, allughjendu una carrega innecesaria da u vostru core è ùn ne ricurdà più nantu à questu.

In i dui casi, u travagliu nantu à ellu stessu, nantu à u sviluppu di e vostre propiu qualità aiutanu à passà sopra à l'altru tipu di resinimentu. A chiavi di tutti i prublemi hè di cumincià à circà nantu à ellu stessu, perchè da una persona chì porta offense à piccati, diventà una persona libera di u resinimentu è l'expectativa vera.