Causes di disordini di u sonnu

Ogni omu sapi chì a qualità di u sonnu dependa da quella cume oghje u ghjornu oghje sarà per noi. A persona chì ùn hè dormitu hè in solitu più irritable, menu capaci di travaglià, hè difficiule da ellu cuncretevi a so attenzioni. È se ùn pò micca ottenevuli dorme duranti parechji ghjorni in una fila, o se este fenomenu hè permanente, ùn hè micca solu di a depressione è di nu scantu nervu. Per quessa, i disordini di u sonnu deve esse trattatu, è per questu avete bisognu di sapè da e ragiò per quale stava avà sta malatia.

Causes di disordini di u sonnu in adulti

Ci sò parechji fatturi chì ponu pruvucà tali mudili, ma i seguenti sò i chjusi di i prublemi di u sonu in adulti.

  1. Malatii di u sistema endocrinu è cardiovascular, tumuri di u cerezu.
  2. Pruprietà di u sonu pò esse pruvucatu da neurosi o disordini mentali.
  3. Abuse di medicina, in particulare per u trattamentu cuntrollatu.
  4. L'abitudini nocii pò ancu esse a causa di i disordini carotidi. Molti anu utilizatu una dosi di alcochju per facilitate u prucessu di dorme. Prima u metuulu u travagliu, ma perchè pò darà l'effetti oppostu.
  5. A viulazione di u sonnu nurmale è di a vigilia pò ancu conduci per a malfunzione in u corpu chì guverna à i disturbi "suttastanti".
  6. U cunsumu eccessi di cafè, tè forze, energia è e caffeinati.
  7. L'organizazione improperi di un locu per dorme pò purtà à complicà u prucessu di dorme.
  8. Per separà, hè necessariu di dicenu di una violazione di u sonnu durante a gravidanza. Ci hè parechje motivi chì ponu impedisce a mamma di dorme. I cambiamenti hormonali causati da a mubilizazione di e forze corpusicali, ùn permettenu micca à una donna per rilassate. Incapacità di truvà una pusizione cunclusiva per un abdomen agrandatu. E prughjetti, mancanza di respira, teme di u nàscita nuvia, stonenza, u spalle finale è assai altri fattori pò esse affettanu a disturbazioni di u sonu durante a gravidanza.

In ogni casu, cù prublemi longu per u sughjettu à u sughjettu, hè necessariu di cunsultà un specialista.