Will DiCaprio sfida à i cumunisti russi?

I passioni attraversu Leonardo DiCaprio flare up induve ellu insignò. Mentre chì u mondu sanu stanu cù un core di rinfriscanti per l'statuette chì aspetta ghjunghjela di l'Oscar in manu di u nomineu "eternu", i "Communisti di Russia" anu rimessu esaminazioni è esigenzi à l'attore.

L'altru ghjornu DiCaprio hà dettu chì ellu piace à ghjucà à a big movie u rolu di u capimacherà di a Federazione Russa, forsi ancu V.V. Lenin. Stu fattu anu annulsatu u sicritariu di u cumitatu di a cità di u partitu di Sergei Malinkovich.

U focu, l'acqua è i tubi di ramu da i cumunisti russi

Mentri dichjaratu da u politicu, Leonardo DiCaprio - un rappresentante di a burguesia, chì ùn hà micca idea di a vita reali di Lenin, ùn passà a furmazione è l'experientia comunista.

In ogni sensu, in u so avete, un attore di Hollywood cù e razzi russo hà da pudè riprisentà un rollu si un ghjornu longu di un marinore rivoluzionario a través d'un ligame in Shushenskoye cù consultati constantemente di rapprisintanti di u Partitu Cumunista di Russia succèu durante u filamentu. À u listessu tempu, DiCaprio hè obligatu di rimpendicà l'Isula Blackadore à Ulyanovsk è apre u museu di a Rivuluzzioni d'October.

Riferimentu à u studiu «Lenfilm»

Unu tempu, u direttore russu Vladimir Bortko, chì rapprisenta u Lenfilm Studio, suggeriu chì Leonardo DiCaprio aghjà à u rolu di V.V. Lenin hè appuntu à San Petruburgu, induve cum'è questa cità hè più apprupriata per trasmisore l'umore di l'avvene rivoluzionariu è tutti i prublemi sò.

U sicritariu di i "Communisti di Russia" hà riagitu a sta pruposta di u dirittore-ripertore da una forte prutesta, un ultimatum, ameciatu di prutesti in casu DiCaprio fù cunfermata cum'è u capimacher.

Leghje ancu

Pensemu chì u partitu "Russia Communista" hè una alternativa à u Partitu Cumunista, cumandatu di G. Zyuganov. In certi cunvinzioni pulitichi, i dui partiti anu da gurglite ragunmente è sò sughjetti à a critica mutivanti.