Jennifer Lawrence scusava pè i fannii per sdirrani i pedi sacri in Hawaii

A più alta pagata d'attiva di Hollywood, Jennifer Lawrence di 26 anni, era invitatu parechji settimana à u studiu di Graham Norton, unni diciau una storia interessante chì l'accadò à u filmi di a film "I Ghjochi Games: And the Flame Will Break".

Lawrence quasi missa u so in sonatore è desecrau u sacru

Malgradu u fattu chì Jennifer hè cunsideratu una di e meglius actressi di u nostru tempu, ùn hà micca u drittu à sfacciate i santu. Cusì accede à i fanni di l'attrice, dopu chì sintendu a storia di Lawrence di filmi in Hawaii. Eccu ciò chì i celebritori cuntonu à Graham Norton:

"Allora era travagliatu" I Ghjochi di l'Famu: E a flame sarà scuperta ". Filmatu hè stata aduprata in Hawaii, induve anu u sacru. Eppo era vistutu cù un patu di ghassiu è i mio buttigliati sò sbiguttiti. Allora decidí scarrà in parechji pedi chì eranu chjappi. Mentre ch'e aghju fattu u mo orgogliu bonu, una di e cose caldi, cuminciassi u quali riguardu u so ingenieru di sonu. Cumu hè un omu di 10 residenti lucali è vedenu tutte sse cose è chianciule: "Questa hè una maladizzione!", Indicandenu mi cù dete. Allora era assai graziu, perchè ùn ùn sapia chì ùn pudete micca toccu i petri, in particulari u prudi. Allora aghju rispostu: "Sì ... sò a to male! Porse a petra cù e mio buttigli. "
Leghje ancu

Fansu condannenu Lawrence per questu attu

U canali di a canzona di a BBC pubblicò stu episodiu nantu à a pàgina di u Facebook è hà vistu più di 2,2 m di millioni di ghjornu. Ricerpene di fanni nantu à questu attu eranu inflexibles. Eccu ciò chì pudete leghje nantu à e pagine di a reta sottu: "Se Lawrence hà un" Oscar ", puderà fari qualcosa? Per muzzicaricci un prete un sacrariu hè anormale "," Un attruppulu terribbili. A cosa strangest hè chì ùn pare micca capisce questu, "Jennifer si scusava. Ùn era micca bè. "

Sia sottu u rivestimentu di u publicu, o da rimorsu, ma Lawrence hà decisu di persu scusallu pè l'abitanti di Hawaii. L'attrice in Facebook hà scrittu stu publicu:

"Scuschendu per l'atti à l'isula. Ùn vuleva ùn offrirni nudda ".