Painkillers in ginecologia

Spessu in ginekulugia, per facilitate a cundizione di e donne, è ancu per l'anesthesius, i candele sò usati.

Painkillers in ginecologia

Cusì, per esempiu, cù dolore causatu di e malatie ginecologicu è per l'anesthesia cù medichi mensili, cunsiglianu d'utilizà suppositori Indometina. Questa droga hà pruvata cum'è una droga anti-inflammatoria.

Candele cù indometrazioni in ginekulugia sò amministrati rectu. Dosage - micca più di 200 mg per ghjornu. In questu casu, vale a pena cunsiderà chì questa droga hè contraindicata categuricamente per trattà di e persone:

Anesthesia dopu à partitu

Dopu à a cesarianu è dopu à u nàscita, i medichi freti prescritti l'anestesi candele di Ketanal. Stu usu anesteticu è antiinflamatoriu hè assicuratu rapidu da u trattu digestivu, è a biodisponibilité di a droga hè di 90%. Dopu à questu, a cuncezione massima di a droga s'acquiste after 12 hours after application. Normalmente appliate 1 candela 2 volte, in solitu in a matina è a sera.

A droga ùn hè micca cunsigliata per e donne chì anu violazioni di u fianu, è di rinu. In a presenza di tali malatii, hè necessariu di riduce a dosa, è u paci hà deve cura.

Vandele dilettanti in u gravidenza

Comu regula, i suppositori di u dolore vaginal hè contraindicatu in u gravidenza. U so usu hè prescribed only for life indications. Duranti u trattamentu, a donna hè sottumessu sopra tutta medica. Una eccezzioni, forsi, pò esse l'analgistiu Papaverin, chì sò spessu usati in ginecologia. Candele cù papaverine sò permessi per esse usatu da a 12 simana di gravidanza.

Ogni trattamentu deve esse usatu in cunfurmità stretta cù prescritti medichi, dosages, è ancu sottu à a guidazione di un medico.