A visa Schengen - règuli novi

Cum'è sapete, avete bisognu di una visa speciale per visità i paesi di u spaziu di u Schengen. Per ellu esse registratu, hè necessariu di schedarii documenti incù u cunsulatu di u paese chì a visita guarà più a parte di u viaghju. Sì cumpite e tutte e règule di filing è cura curretta di documenti, ottene una visa Schengen ùn hè micca difficiuli. Ma da u 18 ottobre di u 2013, i novi reguli di visa per visitatori di Schengen cumpranu a travagghiu, chì diventò un spessu sorpresa per quelli chì prumettìanu di passà vacanze di Natale in u Spaziu di Schengen . À quale innovazioni sò un discorsu, pudete amparà da u nostru articulu.

Novi reguli per esse ingressu à l'area di Schengen

Quali novi règuli appareru in l'ottu una visa Schengen? Prima di tuttu, i cambiamenti tocanu à u periodu, chì si permettenu entre i paesi di a zona di Schengen. Cum'è prima, u viaghjatore hà a drittu di stari in a zona di Schengen per più di 90 ghjorni durante sei mesi. Ma se prima a mità di l'annu era cuntatu, cuminciendu à u mumentu di a prima volta à i paesi di u cuncorsu di Schengen à una vale d'accessu multiplice multiple, queste sei mesi sò cuntabili, da parte di u mumentu di ogni novu viaghju. È se u viaghjatore di i sei mesi passati hà digià passatu un limite di 90 ghjorni, dopu l'ingressu à a zona Schengen per ellu torna temporaneamente impussibule. Ancu l'apertura di una nova visa ùn serà micca una solu solu, postu chì e novi reguli sumenu tutti i ghjorni di passati in i paesi di Schengen in l'ultimi sei mesi. Cusì a validità di a visa hà digià pocu effettu nantu à a pussibilità di accede à u spaziu di u Schengen. In un esempiu, pintammu, cumu si travaglia. Dopu piglià un viaghjatore activu, chì spessu succideva in Europa è pruteghji un novu viaghju da u 20 di dicembre à una visa Schengen variata. Per esse cumplissenu cù e novi reguli per esse ingressu à l'area di Schengen, deve cuntene 180 ghjorni da sta data è sintene quandu parechji ghjorni di questi 180 hà spentu in i paesi di Schengen. Per esempiu, resultò chì tutti i so viaghji in a quantità rimettini 40 ghjorni. In cunseguenza, in un novu travagliu in l'Europa, ùn pò passà micca più di 50 ghjorni (90 ghjorni permette-40 ghjorni digià utilizatu). S'è capisce chì tutti i permette di 90 ghjorni sò state prisentate, ancu a prisenza di un annu annu novu o multipausa ùn devi micca permessu di creta u frontière. Chì deve fà? Ci sò dui punti possibles:

  1. Aspettu finu à chì unu di i viaghji cadeci da u periodu di sittimu persunale, perchè certi ghjorni liberi sò furmatu.
  2. Aspettu 90 ghjorni, per quale a nova norma per a visa Schengen, "burn up" all the accumulated trips and start a new countdown.

Per aiutà i viaghjatori count free è ghjorni usati, una calculadora spettacula hè colpi nantu à u situ web di a Cummissione Europea. Ma, sfurtunatamenti, ùn tutti ùn pò usà. Questa solu pò esse fatta da una persona chì hè fluente in inglese. Prima, ùn hè micca abbastanza solu per inserisce in a calculatrice e date di i viaghjetti. In order to carry out the calculation u sistema di dumande questioni, ùn hè micca mancu risponde senza sapè à un altu livellu di a lingua inglesa. Siconda, l'istruzzioni accu novu à a calculatrice hè ancu solu in inglese.

Sfortunatamente, finu à quandu parechji tour operators e even visa centers have not yet fully understood all the sutilces of the new rules for obtaining a visa Schengen, which is fraught with possible unpleasant surprises at crossing the border. Per quessa, quandu prughjettanu un viaghju, unu deve passate u vostru passaportu novu è recontu curabilmente tutti i ghjorni di passati in i paesi di Schengen.