Bodrum - attraversu turisticu

U picculu cità turisticu di Bodrum, situatu in Turchia nantu à a costa di l'Egeiu, hà una storia ricca. Parechji seculi fà, in u situ di u Bodrum mudernu, a cità antica di Halicarnassu era situata. U mausoleu di u capitu Mausolus, situatu in questa cità era una di e famose sette meraviglie di u mondu.

L'annu di a fundazione di a cità di Bodrum hè di 1402. Hè in questu anni chì i Cavalieri Inesitori di l'isula di Rodi pusonu u Castellu di San Petru, chì hè quì cunsiderata cum'è l'attrazione principali di Bodrum.

In più di a storia richia è di i monumenti antichi, i turisti sò attrae ancu da a vibrazione nocturne di a cità. Bodrum hè cunzidiratu unu di i centri più "di partiti" in Turchia . Tra un gran numaru di clubs, pubs, bars, discos, ognuna di i visitori di a cità si puderanu trovu entretenimentu per elli. Inoltre, l'onda di u Mari Egeiu anu atraientu i surferenti è altre tipu attivu di sport acqua.

In questu articulu avemu dettu più nantu à ciò chì vede in Bodrum è di ciò chì facenu à mente di ghjornu nantu à a spiaggia.

U Castellu di San Petru

Questa fortezza medievale hè unu di i principale attraziu di Bodrum in Turchia. Cavaleri-Hospitaliers, chì pusonu a basa di u casteddu, utilizatu com'è materiale di e custruzione i petri da u duminiu mausoleu anticu di u Rignu Mausolu. In tuttu a so storia di cent'anni, a furtizza ùn era sughjettu à attaccati è assalti seri è ancu à i ruled d'Imperu Ottumanu in 1523, passò sottu un trattatu di paci. Grazie à questu, u casteddu di San Petru in Bodrum hè statu prisirvatu à questu ghjornu in a so forma originale.

Museu di Archeologia Subacuca

Unu di i lochi privati ​​chì devenu esse visitatu mentre esse in Bodrum hè u Museu di l'Arqueologia Subacque. Hè situatu nantu à u territoriu di u casteddu di San Petru. L'esposizione di u museu hè fatta di speciali apprufessi, chì anu scupertu annantu à u fondu di u mari vicinu à a cità. U sottucattianu finds belong to different epochs. Questu hè u bastimentu appartine à i faraoni antichi Egiziani, à bordu chì hè stata trovu un gran numaru d'argillo, ivori è metalli preziosi. E exhibe in relazione à i tempi di l'imperi Bizantinu è Ottumani. Ma a trocita più preziosa hè a nave bizantina, sundutta parechji seculi è, in modu risparmiente, hè cunservatu finu à l'oghje.

Isula negra di Kara Ada

I turisti è i clientni di a cità pò restà per l'anima è u corpu in Kara Ada, una isula pocu distanti da Bodrum in Turchia. Stu locu hè famoso per i so surgenti, i propietati mediali chì anu riffice confirmatu da parechji medici. Una cumpusizioni unica di l'acqua è u fanguu curative aiuta à a lotta contra l'artrite è a malatie di a pelle. Inoltre, u scogliu à i surgenti caliu hè solu un modu maravigliu per rilassate è u riposu da i sughjetti di a vita di l'annu.

Dedeman Water Park

Stu parcu acqua di Bodrum hè unu di i più grandi d'Europa. Visitatori à u parcu di l'acqua, chì amanu u ghjornu attivu, ponu ride in 24 sfarenti slides di acqua. E numerosi bagnatoghji cù onda artifici è senza, jacuzzi è cascate aiutanu à rilassate i clientene chì prefendu un passimellu più tranquillo.

In u parcu di l'acqua, Dedeman trova divertimenti per elli. L'attraziazioni à l'acqua sò classificate per u livellu di cumplessità. U terri più terribili sò u nome di parlà Kamikadze. A so pendenza hè di 80 gradi, chì vi permette per sente u sensu di a cascata liberta quandu scorri. Per i zitelli di u parcu di l'acqua, ci sò attraversu attraversu d'abitudine piccule, spazii di ghjucatori, è animatori, chì diventeranu i zitelli, chì permettenu i genitori piaceni à u restu.

È ùn si scurdate di Turchia, avete aduprà una cosa chì, sicura, vi portanu belli ricordi di u viaghju.