Attrazioni à Genuva

Genuva - un anticu cità portu cun un labirintu di riti medievali, situatu à e costi di a Genoa Bay, hè a capitale di Liguria è a cità di nascita di Christopher Columbus. Genuva hè u locu induve a storia è u misteru viaghjanu in u passu cù u mondu mudernu, dopu avè visitatu quì à l'almenu una volta, v'hè riestamenti à vultà tornu quì, è si lasciate per piglià un pezzu di sta storia cun voi.

A voir à Genoa?

Chì avemu vede in Genuva? Ogni cume hè un monumentu architettonicu, culonni e strade carru, musei è monumenti - tuttu hè permeatu da a storia. Avanzendu tutti i monumenti storichi è l'abitazioni cù facciate d'angeli è lioni, avete sentu cum'è una dea medievale - ùn hè micca un sentimentu smaritu.

U faro genovese di La Lanterna (a Lanterna)

A maiò, forsi l'attrazione principali di questa cità hè u faro "La Lanterna" cu una altura di 117 metri, custruita quasi 1000 anni fa, è hè un simbulu di a cità. Oghje hè un museu chì narra a storia di a cità è hè apertu à i turisti tutti i ghjorni minori navi è annu novu.

A casa di Colpu (Casa di Colombo)

A casa, o megliu u muru restu di a casa induve a famosa marinera è scuperta di l'America, Cristòfuru Culommu, hè quellu chì hè a seconda vista più impurtante di Genuva. U so nàscita in sta casa ùn hà micca a cunferma storica, ma ci sò fatti chì prova a so residenza quì à 1740.

Area di Ferrari - Génova (Piazza De Ferrari)

A piazza principale in Genuva hè Ferrari, chì dividi l'antica cità è muderna. In u cori di a quadra hè una funtana, apertuata in u 1936. A porta dopu era a casa di u duca di Raphael de Ferrari, da quandu u so nomu hè stata. Tutti i carrughji di a cità converge à l'area di Ferrari è piglia à prufundità in Genuva à u portu storicu, nantu à a strada à quale pudete sempre vede à i risturanti pesce è tastate una cucina italiana. Ogni strada hè intaglio di signori di a tenda è dighjunu, è i palti più amuzi ùn puderàntemi assai di i so monumenti di l'architettura storica.

L'anticu cimiteru di Stenalu in Genuva

L'anticu cimiteru di Stalu di Genuva hè situatu nantu à a stampa di a muntagna, hè un museu di marmurinu in u verdu, ogni munumentu hè una maestru è hà a so propria storia, è sò tutti l'arti. Immediatamente pò vedà a Capilla d'Intercessione, chì si sviluppa sopra a tristezza stampata di l'anticu cimiteru di Stenalu in Genuva.

Palazzu Ducale di Genuva

Da a Ferrari Square à Genuva, pudete vedere u Palazzu Ducale, dopu ricerete repetite, hè distinatu da l'architettura generale di a cità è diventenu più com'è un palazzu dispunìbule, in quale esisti prisenti esibizioni. Arriccò u so nome in u 1339, dopu chì u doge di a cità di Simone di Boccanegra hà stallatu questu, è u Palazzu Ducale si prisintò in Genuva. Assicuratevi di passaghju per e grandi paludi è i palazzi marmorei di u palazzu, admirenti u famosu fresco di Giuseppe Izola.

Centre storicu di Genuva

U centru stòricu di Genuva hè unu di i più interessanti in Europa. Eccu a Cattidrali di San Lorenzo, chì hè custruitu di marmurru nìvuru è biancu, è in a capella di San Giovanni Battista li reliie di un cunfessu di Cristu Cristu sò mantene.

Altru attrazioni di Genuva sò i famosi palazzi di Palazzo Rosso è Palazzo Bianco. Antigamente, famiglia nobili vivia quì, è avà sò sti galerie d'arte è questi palazzi sò situati nantu à u Garibaldi, chì hà u so nome in onore di Giuseppe Garibaldi, un peleur per l'unificazioni di l'Italia. In Spinola ponu hè un grandi acuariu chì 48 piscuzzi cù pesci è rettili sò situati.

L'Italia hè ricca in vistiti, pigghianu almenu u famosu coliseu in Roma o a Torre Invalida di Pisa . Ma i posti in memorii in Genuva puderanu sorghjendu ancu l'amatori più espertu di a storia.