Pärnu - recreazione

A quarta più grandi cità d'Estonia in Pärnu hè perfetta per una vacanze famigliali di prezzu, è ancu per u trattamentu di e malatie cronica o solu ricuperazione.

Pärnu, cum'è resort, hè stata furmata in u 1838. Nantu à e so platti più bassi, i residenti di e grande cità d'Estonia è i clientni di altri paesi allora sempre. Per creà l'interessu in questa cità, e so autorità aghjurnà sempri u livellu di serviziu in numerosi hotel è u numaru d'intrattenimentu per adulti è i zitelli. Questu hà purtatu à u fattu chì in u 2001 i platti di Pärnu anu aghjustatu u "Bandiera Blu", è assai attrazioni facenu omosessu in questu locu cimitivu.

Cosa à visita in Pärnu?

Questa cità hà una stonda grande è interessante, pudete acquistà cun visitante cusì sights storicu:

Vale ancu valore in un locu in u Museu Storicu di a cità, chì opera da a fine di u XIX sèculu. Per l'eseguite cullucatu in questu pudendu puderebbe assai di a vita di l'estoni in queste parti.

Un interessu particulari trà i turisti hè l'area di villi, fatta à l'Art Nouveau. Puderete truvà vicinu à u passighsu di a cità. In l'edificazioni in sta parti storica di a cità ùn pò micca solu vede, ma dinò di settalli in elli, postu chì a maggiorità di quelli sò usati com'è hotel, per esempiu, "Villa Ammende".

Hè assai interessante hè un giru di l'area suburbanu di Pärnu, cum'è in i paesi situati quì, anu stillu mantinutu l'antichi farmsteads estati è estates estates, custruitu in i seculi 19-20.

Trà l 'intrattenimentu mudernu in Pärnu hè nutificante u palcaghju di l' acqua "Tervise Paradiis" , situatu in u sanatoriu cù u stessu nomu. Pudete vede senza mancu fà campà, solu cumprà un bigliettu. Ci hè parechje slides per sportivi estremi, una prufundità prufundita per sguillà in un altu, una culletta per i zitelli solu, un fiume di muntagna interessanti è dui tipi di saunas. Invece u tagliu chjucu, dopu avè visitatu stu parcu acqua, sò solu impressioni pusitivi.

In tuttu u annu in questa famosa strata ci sò assai avvenimenti interessanti: festivals è i vacanze nazionale.