Angelina Jolie hà acquistatu un ghjancu di ghjocu per aiutà i zitelli

A famosa attrice italiana Angelina Jolie hà travagliatu in carità per parechji anni. Unu di questi ghjorni in u so campu di vista, ci era i zitelli chì vindianu nantu à a strada di una strada un ghjucatu grande, un oziu. Angie ùn pudia micca passà!

Tutti i fratelli Gemini Allen è Brandon ùn puderanu mancu fà chì una stella di a prima magnitudna riageranu à a so offerta per cumprà un ghjucatu cù una altezza di 2,5 metri. L'attrìglia, cù a figliola di Shiloh, detta à i carusi à a strada è u so ghjucatu. Prima à questu, l'impiegati per una ora pruvate d'attrachjà l'attinzioni di i cunducini passate, ma tutta era in vain.

Inesperu

Angelina hè stata di u carrozza bianca di neva è dumandò u prezzu di u "gigante di felpa". Invece di u 50 di dumandatu, Angie hà datu i figghi stupiti cum'è $ 100! Allora, cù l'aiutu di i curiosi, l'attrissiva pruvatu di metterà una compra à bulku à u troncu di l'auto, ma chistu era micca faciuli.

Dopu, Angie ùn pudia refuse et figlioli in parechje ritratti joint.

Leghje ancu

Comu pudete vede, l'stella di i pelle "Salt" è "Maleficent" hè interessatu solu à u destinu di l'orfani chì campanu in i "spots caliu" di u pianeta, ma ancu in i zitelli americani. Perchè chì ùn si pò esse prezzi.