U cane hè babbu

I patroni sò spessu dicenu chì i so ghjacari sò assai babbi - hè un fenomenu cumuni. Hè impurtante per esse per chì u ghjovanu hà babbu di a bocca, perchè si pò esse u principiu di a malatia, è hè impurtante d'aiutà a pet à u tempu.

I prugetti possibles di salivazione

A raghjulazione più naturali hè a retazione di l'alimentazione, à u so oliu è l'aspettu. Un'altra razie innanqua per salivazione pò esse stress è ansietà.

Ma ci sò assai malatii chì diventenu i motivi di u babbu di i ghjacari. Quasi tutti i malatii di gomes è denti pruvucanu salivazione. Saliva duveranu un rolu protettivu lavatu a mucosa di a bocca.

Quarchi salivazione forti hè causata da i malatii di e lece - otitis , infezzioni fungali, infjammazione bacterial.

Temperatura , debule, mancanza di appetite, secreziioni di l'ochji è di u nasu, è ancu u cane hè assai babbu - tutti questi pò esse manifestazione di una infestazione virali, avete da andà immediatamente à u duttore, in particulare, se a petite ùn hè micca vaccinatu. Tali malati pò esse amici per a vita.

A salivazione più grande hè spessu un sintomu di ulcere pépticu, gastritis, prublemi di fegghjinu, gastrointestinal.

A salvazioni si trova in a stampa iniziale di avvilinamentu cù i sustanzi chimichi o di qualità impurtante, poi vomiting o diarrea pò esse aghjuntu.

Ùn vi scurdate chì ci sò razzi di cani (shar pei, San Bernardu, boxeuri), in quali a flussu di saliva a causa di a peculiarità di l'anatomia.

Per esse decide ciò chì facite, se u cane hè culminatu cù babbu, vi cunducerà insegurà a cavità orali è cosechja i so denti. In casu chì i fatturi irritanti ùn anu mancu (stress, travel, eating), è salivazione abbundante cuntinua, valuta à vultà à un spécialiste è cunsultate. Questu pò esse un sintomu di malatia interna o ancu rabia.