Stile gòticu in a ropa di u Medievu

Stile gisè in a ropa di u Medievu si n'andò da i Francesi, durante a sdegnu di l'"Edizione scuro". Gòticu hè una "majestezza scunfante", è si ferma bè cù e descripzioni di l'omu pienu. Allura, u stile gòticu riprisenta una certa severità è minimalismu . I vistimenti sò stati cù un fiore, ma hè sempre accentu nn'adduggiatu per attrazzamente.

Ropa di l'Europa medievale

In li vistimenti di l'omi è di e donne, l'elementi chì anu vistutu di eddi in vestiti, una cima alta cù l'azzioni, è ancu vistimenti di punta di forma persequata, è cù i stessi manticazioni fussivi è accentuati. A moda includi chjappa longu per l'omi è i cicati pè e donne. Hè nutate chì più longu a donna hà avutu un trenu, a pusizione più altu chì era in a società. A robba gòtica in u Medievu assumbe l'usu di un tela cum'è u vechju, ma cum'è a culore vantu i culori brillanti è l'ornamenti fiurali. U culore negru, populari per u Gotico mudernu, in quelli ghjorni ùn era micca rilevanti.

E rotagliu meditariale di e donne era un gattu è un kamizu. Un gattu hè un cima ristretta, una fala larga è lacce. Cum'è l'annunziatu, u cintu allungatu era u segnu principali di l'estilu gòticu. A fossi devia esse un trenu, è a fetta hè stata di dilicammi. Era assai in moda per avè un pienu draghjusu in l'abdomen. E maniche di i vestiti puderia esse strittu o largu. Eranu dicurati cù inseriti da altre tela, pelle o campanile, chì cubbi u polu di a manu. Quandu u vestitu spurtivu hà utilizatu chjavi persi semicirculari o chjassi cù rinforzatu in forma di una siviglia in u pettu. Unu unu di l'elementi di u gustu Gòticu di vestitu in u Medievu Era un toccu. I donne facissiru un gorge, chì in l'apparenza s'assumigliava un canna chì hà avutu una incisione trasversale è una larghezza dilate. A muntagna hè fatta di tela. Inoltre, e donne anu purtatu capu "duppia".