Propizziu psicologicu di a personalità

U propiu cuncizzioni di pirsunalità hè interpretatu in psiculugia cuntrariu. Certi pirsuni pensanu chì una persona hè una persona, mentri àutri dicenu chì unu deve esse una persona in u cursu di a vita sociale. Comu u risultatu, una persona hè o un settore di qualità innate, o un settore di pruprietà acquistate in u cursu di u sviluppu.

Hè a seconda opzione chì vi cunsiderà, fughjenu nantu à i pruprietà psicologichi di l' individuu .

A vita suciale

A persunità hè un ogettu è un sugettu in a società. Eccu, una persona hè micca solu una parte di a società, mannara, ma ancu u so attuali ligame, chì, anche sughjettu à l'influenza di a società, anu tende sceglie è determina u so destinu.

Propizziu psicologicu di a personalità sò sviluppati da a cumunicazione, u cunsumu è a creazione. A furmazione di questi immubilii hè influinzatu da una quantità di fatturi - a struttura di u sistema nervu più elevu, a struttura anatomica di l'omu, l'ambienti di cumunicazione, l'ideulugia di a società, u tipu d'attività, etc.

Struttura

Demu cunziddiè i principii privati ​​di e persone psicologicu di a parsunalità è cumincianu cù a cungenita - u temperamentu.

1. Temperamentu - ùn hè micca solu a dinamica di u cumpurtamentu umanu, hè dinò un tipu di sistema nervu. Sicondu Pavlov è Hipocrati sò numeri sanguinsi, flegmatique, malinconius è cululati. Carl Jung hà ancu dividitori in quattru gruppi, ma chjamò l'ansietate è anxiety di caghjunazioni è l'invucazioni.

Hè u tempuranamentu chì predetermina i propietati psicologichi di a pirsunalità di una persona, perchè cumprinzie i fruntieri di a so attività nervosa, una persona pò piglià un postu ideali. Cumpressemu: hè impurtante ùn cambià u temperament (perchè hè vanu), ma per truvà u tipu d'attività per quale a qualità di stu temperamentu serà più appruvatu.

2. Carattere - questa hè a seconda linea di patrimonii moralmenti psicologichi di l'individuu. Carattere hè l'attitudine di una persona à a realità circundante. Carattere tetrahedral. Parlà da a rilazioni di l'individuu à sè stessu, à e persone, à l'attività è à i valori murali.

3. U terzu constituenti di a persunità hè orientazione o motivazione . Ùn pudete micca evaluà u cumpurtamentu di una persona senza sapienti di a so motivazione. L'orientazione hè fatta di interessi, credii, ideali è, sicuru, necessitevuli.

4. E l'ultimu di e pruprietà psicologicu compiche di una persona hè capacità . Parechji crede chì i capacità sò innate. Ùn hè micca cusì. A persona pò avè una predisposición à un certu tipu d'attività, ma questa capacità ùn solu volte in una cumminazione di certe circustanza-studiu, sviluppu, crianza.