Da trattà una gula à u zitellu?

In a staghjoni di malatii catarali, hè assai simplice per piglià a malatia di u zitellu. I medichi ci prescribanu u curingu adattu di trattamentu. Ma, se sapi sicuru chì a causa hè a malatia respiratorja, è micca una altra malatìa più seria, pudete aiutà u zitellu à guarischi u ghjuventu è sè stessu. A più impurtante, cù i primi signali di rossu o inflamazioni di a larynx, dà u zitellu una generosa foglia cibo è vigilà bè chì l'aria in a stanza hè bagnata è fresca.

Cumu guarì u gola di u zitellu?

Aghju prupone parechje formi folkiichi:

  1. Comu avà hà dettu u vostru, cù una malatia di grigia, hè assai uttívi per bevià assai liquidu. Ancu se megliu se a zuccarera hè cù u melu, un pruduttu favurisce assai a garganta di u zitellu è fassi cura u sensu. Per esempiu, pigliate un vetru di latti, aghjunghjule una cuchja di meli è un mantellu. Preheat the mixture until the oil is melted. Dà à u zitellu un tubu, è permettenu trà eddu solu a suluzione cù sette picculi. Se tu vogliu una tazza di tè, fate aghjustà aghjunghjela di melellu, limonu o frammezzu.
  2. Se u vostru figliolu sà cumu gargoglio, ùn ferma solu di decide di chì rende. Per questu, pudete aduprà u caldo di camomile, pumezzu annuali, caligrafia. Hè bisognu à esse usatu caliu, megliu di l'avianu fattu, ma se l'infuzione dura un pochituti d'ora, è appena crescenu, ùn sera tremendi. Aghja aiuta una solu suluzione o soda, anu da piglià a splutazioni di una cullizzioni di pezzu per u vetru di acqua.
  3. Una bona manera folklante hè di cumpressà a gola di u zitellu. Pò esse usatu si u zitellu hè più di dui anni. Per principià, mischjà in un ratio 1: 1 vodka è vegetale oliu, caldi à una temperatura di 38 ° C. Dampen stu mischju cù un mantellu è a puscia assai à u collu, è l'impruvisa cù una bufina di lana.
  4. Curinga rapidamente a gola di u zitellu in una manera di respirazione in parechje patate. Per fà questu, fate a patata in u "uniforme" è si sente cun u zitellu nantu à a panina, furmendu una spezia di tenda nantu à u velu. Avete bisognu di respira 10 minuti. Per un effettu calore, pudete aghjunghje un asteriscente à l'acqua calenta, ma in questu casu solu a cura di a patata, ci vole à preparà.
  5. Remi rimarchevule à a garganta di puglia per i figlioli solu di lugol cù glicerina. Prima di annunzià u ghjuvanu di u ghjuvanottu, pudite lavà a cuculla ordinale, vi cuntene a lingua durante a prucedura. Allora pigliate un bastone struppatu longu, impruvule a lana di cuttuni nantu à a so fini, è, dopu intraccià in una solu suluzione, svelate rapidamente l'amichi di u zuccherinu è a gola. Questu pò micca esse u prucessu più piacevule, ma u lugol hè dolce à u gustu, è hè più piacevule per i zitelli di saccharì una garganta ca cu qualchissimu altru mezi.
  6. Inoltre, ci sò medichi speciali per i gelli di e zitelli, sò dispunibuli in forma di pillettes per resorzione, sprays o sciroppi. Aduprà solu hè nantu à i cunsiglii di u duttore.

Cumu tratta una gola di u zitellu?

Ùn pudete micca mette a garganta annantu à una fossa, è ùn pò micca fà ella rinfriscà. Per u trattamentu, pudete aduprà una decucuzione di camomile, ma in questu casu aghjunghje à a so figliola una cullizzioni di troppu trè volte à ghjornu (nota chì a suluzione deve esse calienta). Hè piacevule in utilizà un sacchume di filtre especial durante a preparazione. Comu alternativa à aclarà è lubricate a gola, i zitelli pò aplicar una medicina, per esempiu chlorophyllipt, direttamente à u pico.

Ogni sapiulu chì a malatia hè più faciule per prevene micca quellu trattamentu. Dunque, appughjate l'immunità di u zitellu à u livellu è rinforza a gola cù maneri di crescenu, eserciziu di sonu è masaje.