Intracranial hypertension in i zitelli

Oghje, pediatrici à u circondu di u mondu sò sempri di diagnosticà l'ipertrazioni intracranuali in i zitelli. Molti parechji sò temutu da stu diagnosticu. Avemu sempre scantatu da a ignurita. Allora fighjete, è analizà dinò qualchì ciò chì è è ciò chì amminazza.

Allora, l'inpertensionu di u core sorge because of prolonged increased pressure intracranial (ICP). Ma perchè a crescita? A prissioni intracraniale ùn hè micca custanti. A so impurtanza pò esse influinzata da sforzu fisicu prolongatu, stress emocionale o stress. Per a pressione in u cranu, u fluidu ceptrospinal responde. Envelopes u cori, hè "floats" in questu. Questu aiuta à prutezzione di u curu da danniculate è infizzioni. Duvutu à u muvimentu di u fluidu cienbrospinal, ci hè un metabolismu tra u cori è u corpu.

Normalmente, un adultu sanu sviluppa un litru di fluidu cerebrospinali per ghjornu. Hè "lavatu" u curu è a spine, è poi assorbata torna in u sangue. In certe volte in un sistemu ajustatu ci sò micca successi. U licore hè allughjatu troppu, ùn hà micca tempu per esse acquistatu in u voluminu propiu o a permeabilità di e catene di licore hè indispensabile. In questu casu, ICP hè crescenu è hè un sindromu di l'intrecera.

I sintimi di l'ipertrazioni intracranuali in i zitelli

I soli ci sò culpati di iperturi severi, nausea, muria, o flasha in l'ochji. Pò esse osservatu:

U figliolu sottu un annu ùn ponu dì ciò ch'è duvviate è ciò chì li molti. Intracranial hypertension in i zitelli sò suspettatu quandu

U trattamentu di u sindromu di l'ipertrazioni intracraniale in i zitelli deve stabilisce un duttore. Perchè ùn hè micca una malatia, ma solu un simpaticu, avemu l'aspettu di a causa di un incrementu in ICP. Chistu pò esse hydrocephalus (hydrocephalus), hypoxia (starvation d'ossigène), encephalitis, meningitis (malatie infizziosi di i sacchetti) è ancu traume di nascita. Apertensione intracraniale benigna in i zitelli sò allughjenu in modu di u trattamentu conservadori. In casu diffesu, a intervenzione kirurgia hè practiced.