Lu prìncipi Albert II, a Princess Charlene è l'equipa d'assaltura starry anu visitatu a Formula 1 in Monaco

L'ultima weekend, u centru di l'attività di l'attivita secular si move da Cannes à Monaco, perchè passava quì u passatu più prestigiuu di Formula 1. In i posti è in a parti di l'eventu, Bella Hadid, Vinnie Harlow, Adriana Lima, Chris Hemsworth, Serena Williams, Chiara Ferrandi è, sicuru, u Prince Albert II di Monaco è a so moglia Princess Charlene.

Tennis Serena Williams, chì hè aspittendu u primu figliolu, in u Grand Prix di Monaco
Chris Hemsworth
Bella Hadid
Adriana Lima
Chiara Ferrání

I razzii di a razza

Stu annu, u vincitore di u Grand Prix di Monaccu, chì hè nantu à u calendariu da u 1950, era un pilotu di Ferrari, Sebastian Vettel, di 29 anni, chì hà sappiutu di diventà u campionu di u mondu di a serie di a Formula 1 quattru volte. In a strada di u primu passu di u pedestal Vettel passò u Finn Kimi Raikkonen, finitu u secondu, è l'australianu Daniel Rikkjardo, chì era a terza. In modu, u rumanu Daniil Kvyat ùn anu pussutu finisce a cursa.

Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen è Daniel Rikkjardo

U fanàticu di e distilleria è a perla in u calendariu

Lu prìncipi Albert II di zitellinu hè un fan di Formula-1. Dopu avè visitatu prima à l'età di 7, ùn prova micca di missu e distanzi in u so patria è, cù i so sughjetti, viaghja a carruzza di carru à a gran speculazione per e strade.

Dumenici, u prìncipi di Monaccu, di 59 anni, è u so sposu di 38 anni vinni à venerà pè i so favuri. Albert II è l'ex prugrammaturu prufissiunali di Sudafrica, chì era a so moglia, ghjunta in altri spiriti. Prima di l'iniziu di a razza, a coppia coronata cumunicata cu l'squadra, i piloti, l'urganizatori di l'avvenimentu è i so invitati.

Princess Charlene è u Príncipe Albert II in Formula 1 in Monaco
Leghje ancu

In a finale di l'avvenimentu, a princesa Charlene, in un vestitu scarellu, furnisce u cupinu à u Vettel vincitori, è ancu biotò cun piacè bacheraghju a so pet Raikkonen in a mucca.

A Princess Charlene presenta a tazza à u vincitore
Kimi Raikkonen è Princess Charlene