Pamela Anderson in a so ghjuventù

Pamela Anderson in a so ghjovana pareva un cipolle - cusì cusì espectaculare, cun forma di bocca in bocca. Hè avà nutatu chì ancu oghje, à l'età di 48, ella sia cuntinueghja à scambià u so circhiu d'admiraturi.

Pamela Anderson ùn hè micca sola una bella bellezza, ma dinù una attrice di talentu chì principia a so prughjezzione in u modellu . Particularmente popular cun ella hè u rolu di CJ Parker in a serie di television di "Rescuers Malibu", chì hè apparevutu nantu à e schermu da u 1992 à u 1997. Tuttavia, a filmografia di sta bellezza hà oghje più di vinti timini.

Cronica prima

Pamela nascita l'1 di lugliu di u 1967 in a famiglia più ordinariu in a piccula cità di a Culumbia Britannica. A so mamma hà travagliatu cum'è servitore, è u so babbu in una urganizazione chì hà impiegatu à u mantinimentu di camini. Trà i parenti distanti di a bustula eranu abitanti di Russia è di Finlàndia, chì spiega quandu parechji di e caratteristiche di u so impurtante apparizione. Sembra chì Pamela Anderson hà pigliatu da i so aviani i megliiativi dati chì l'aiutò cunquistà u cummerciale di mostra.

Giovane Pamela Anderson ùn anu mancu fà cume una carriera brillanti in u film. Dopu a graduazione, a zitella passò à Vancouver, induva hè stata offerta un travagliu cum'è un maestru d'educazione fìsica. Quandu unu di i partiti di football di a scola vinni prisintata nantu à u televisione di u locu, una piccula chicora hè nutata da rapprisintanti di l'azienda di cullezioni. Da quellu momentu a vita di a picciotta turnò cumpletu in un altru direzzione. Pamela riceve u primu cuntrattu per filmi in publicità.

Pamela Anderson in i so zitelli, ancu prima di u principiu di una carriera attiva in u campu di u cinema, hà sappiutu dà riittatu à a rivista Men's Playboy. In u 1989, pospose per a tappa d'una edizione stampata erotica. In ogni casu, u titulu di un simbulu di u sexu di i Stati Uniti d'America chì era biancu era solu in u 1992, dopu a serie "Salvà Malibu".

Pamela Anderson in a so ghjuventù è ora

Malgradu u fattu chì in parechje films Pamela hà da toccu à u rolu di una donna stuposa, chì in a vita hè interessata solu in ropa è ghjuvelleria, in a vita verita questu hè micca cusì. Ancu in i so più ghjovani, Pamela Anderson cuminciò à participà à carità. Inoltre, l'attrìzia attivamente s'opponi à l'usu di fur d'animali per sguassà è esaminà tutte l'esperimenti. Per ùn sputichi u fattu chì Pamela hà statu vegetariano durante parechji anni.

Ogni annu l'attrice hè participatu in varii avvenimenti cunnessi cù a risurrezzione di fondi per scopu caritatori. In u 2005, hà sappiutu crià una quantità enorma di soldi nantu à u mondu per i persone cù u SIDA è e persone infectutu di VIVE. Un pocu dopu in 2013, dopu un terribbili terrimotu in Haiti, Anderson diventa una di i famose chì intervenenu in a Maratona di New York. In questu modu, più di 75 mila dolaru vinìanu riuniti. Dopu l'u 2015, era Pamela chì hè statu ofertatu un postu in u Cunsigliu Generale di a Società per a Proteczione di a Fauna Marina.

Leghje ancu

Pamela Anderson in i so ghjovani hà avutu tali paràmetri: u terzu grandu di u pettu, a cintina 54 centimetri, u volumu di e cosce 82 centimetri. A stu mumentu, dopu a cirurgia plasticu, l'apparenza di l'attrìzia hà cambiatu un pocu: u quatru o quintu mumentu di tene, a cintina hè 61 centimitri è a dimensioni di a fossa hè di circa 87 centimitri. U cretu di Pamela Anderson hè di 170 centimetri.