U collu era stesu per GQ Italia

Irina Sheik torna à dimustrava a so figura seducente, chì mancò l'anticu futbu novu Cristiano Ronaldo è u novu ghjocu di l'attore Bradley Cooper crazy. U mudellu hà participatu à una riserva di foto franco per u glossa di l'omi.

Fructuosa cooperazione

L'autoru di u tiatu cù Irina Sheik, di 30 anni, fù Mario Testino, chì riturnava i membri di a famiglia reale in Francia. Annantu à i bianchi è i sensualità bianchi sò publicati in u settore di u settore di GQ, è una di l'imaghjini pudarà diprezzà a tappa di a versione italiana di a rivista.

Parlendu di u so travagliu cù Testino, Shake hà dettu:

"Mario facenu e donne cusì cunfidendu, sexy è bella. Era un ghjornu divertente ".

U ghjocu di l'ombra

Fans di u supermodellu pudete apprezzà u risultatu di sta cooperazione nantu à a pagina di mudernella in Instagram, chì hè statu firmatu da 6,4 miliuni di pirsuni. Fallovers in u cummentamentu chjamà à una "dea" è di "husky".

Leghje ancu

Taboo on Playboy

Irina ùn hà esitatu à disputà in fronte di a camera, ma ùn hè micca stata prisenza in sessioni di sternazione sinceri, a bellezza assicurata in una di e so entrevista. Ella disse chì u editore di u Playboy in capu Hugh Hefner offrau un impurtante quantità per a tappa di a pubblicazione, ma ella politely declina.