Una vera donna di un omu

Ùn hè micca sicretu chì in un dialogu di u 60-70% di l'infurmazioni, una persona ùn riceve micca da e parolle, ma da i fonti nonverbal: gaze, gestures , modi di mantene, intonazione, etc. Hè per quessa chì a vista di una donna di un omu pò spessu di più di e so parolle. Se u discursu sia a qualcosa chì a persona stessu voli deliberatamente di trasmette à l'altri, allura l'ochji fendu tutte ciò chì ùn era micca dettu.

L'aspectu di una donna unmindia

Nazziunali unmarkiti pò scrive diverse strategii di cumportamentu. Quelli chì sò in attivu per circà un cumpagnu, cum'è regula, fighjerà attentamenti, sparanu i so ochji à l'omi, fighjenu à l'altri. Cum'è una donna, hè facilitu di scontri un'opvarazione in a folla, intesa indegnu à una persona chì hè aperta à a cumunicazione. Eppo questi femminili sò spessu cunnisciuti, è puderanu ghjunghje à una donna chì evalueghja l'aspettu. Ma nantu à eccezzioni più apprezzata, i so ochji puderanu esse chjamà è un pocu tristi - tutta dipende quantu hè stata cerca.

Un altru tipu di donne chì ùn anu chjaru ùn piace micca di circà à guardà tuttu. Sù appressu tossu o duverebbe stima autoestima, perchè ùn anu micca cridutu l'attenzione da l'altri populi, è ùn ne capu avèndulu quandu chì qualcunu ci circallu. I so ochji sò suluzione, ùn sò micca disposti à vede l'ochji di l'interlocutore.

L'aspettu di una donna in amore

Quandu una donna hè in amore, i so ochji eranu ardenti, a so faccia hà un ligeru sonnu è blush. In questu statu, ogni piccula fiori, diventa più attrattiva è invita. L'aspectu di una donna amante hè sempre spumante di gioia, è ùn spessu ùn averebbe qualcosa à circà, perchè hè focu annantu à i so pensamentu è i sentimenti.

Chì ci hè questu questu questu di questa donna? Solu chì nimu ùn hè interessanti per ella ora, salvu l'ughjettu di l'amore, hè cuntenta è immersa in a piscina di e so sensazioni.

L'aspettu di una donna fatale

Ci hè una categoria rara - fatal women. Hè elegita, femminile, attraente, misteriosa è diliziosa. À u primu pari chì ùn faci micca nudda speciali, si porta un calmamente, vestitu femininu, ma micca francu ... ma tutti l'ochji sò stati nantu à ella. Appressu si ponu esse chjaru chì, in ogni cosa, gestu, u muvimentu hè leggiu a fiducia di ferru è a so attrazione.

A so donna, se ella mira à un omu, ella detti a so fighjà, perchè ella sapi chì quasi qualcunu sarà satisfatu cun l'attinzioni di qualcosa cum'è ella.

Una visione di una donna d'un omu per cridite l'attenzione

Parechji donne utilizanu "occhi di scena" per attruverà l' attenzione d'un omu è u invita à un amici. In a nostra sucetà, no tutti l'omi sò pusitivi nantu à l'iniziu diretta di a chica, cusì invece di passà avanti, assai donne utilizanu tanti trucelli è truculi per indegnu chì ùn ùn importa micca s'ellu hè vicinu à ella.

Parle cusì Questu cusì? Ci hè parechje scelte:

  1. A zitella ochji nantu à a faccia di u ghjuvanottu, ma quandu hà avvishendu a sguardi, si vedi stà cun libertà.
  2. A zitella face prima à a faccia di u chjucu, andà appressu à l'altru di u centru à u toe, è da seguitu ch'ellu ùn hà attentatu, perchè un seconda, si mette a vista di a so fàccia è si prisenta.
  3. A zitella "fighjula" in l'omu, cum'è s'ellu hà ricunnisciutu cum'è un vechju amicu, ma ùn era micca sicuru sicuru chì ùn era micca sbagatu.

A vista di donna di un omu hè una arma putente per un sessu giustu espertu. Hè i so ochji chì puderia suggerisce à un omu bonu per acquistà o fate chjaru da qualcunu chì ùn piace micca chì ùn deve micca perdi u tempu.