Yudashkin - Spring-Summer 2014

U più vechju, Valentin Yudashkin à a simana di a modesta in Parighju prisenta una nova coleta primavera-estiu in u 2014, chì hà sappiutu cunquistà tutte e donne, è micca solu. Yudashkin hè unu di i picca disinfestori domestichi chì sò populari micca solu in Russia, ma in tutta u mondu, è questu grazzi à u so talentu è a capacità per creà criati reali, è a cullezione primavera-estiu di 2014 hè una cunferma chjina. Semu suggerenti chì cunnosce a cunnosce a creatività di u famosu designer di moda.

Moda di Yudashkin 2014

In a so nova coleczione, Valentin Yudashkin facia u primu enfasi nantu à i culori di moda, a texture originale è a cumplicità di tagliu, grazia à quale a cullezione primavera-estiu di 2014 hà vera esse assai brillanti è armonii. Parrannu nantu à u schema di culori, vale a pena fighjà attentu à u fattu chì u designer utilizava culori cum'è u cilatu saturatu, u verde, u verde, u biancu, u doru è l'argentu, è parechji mudelli anu decoratu cù paillettes d'oru, d'argentu è bronze. In vestiti adurnati cun linui, ciamà ancu una decorazione chì hè stata utilizata nantu à a cintina, spalle è cascatori, è u fondu era fattu di tela trasluzcente cù tagliati.

Arcuni mudelli di a cullezione di Yudashkin, in u 2014, tornonu à u distante 80-90, per esempiu, prudutti cun enormi enormi. Per esempiu, un palottu chjaru assai chic, rinnicatu bè cù un perli è decoratu cù sece, hà vistu assai eleganti. Spine spalleandò l'impresa una eleganza speciali è a sofistikazzjoni. E un vestitutu d'oru cù i pantaloni furniti è una cazulina allargata certamente serà a piacimentu di una donna di a realità. Spine spalle se creà una impresa di una donna riescita è affidata.

In particulare chjamate a riconvene di vestiti, chì sò cusì diverse chì ùn site micca sanu chì eseguisce. Frà quelli sò mudelli di una versione più clàssica, per esempiu, un vestitu longu cù un cutu deep in a zona di décolleté è un cut from front. U vistitu hè stata apposta cù i bè è paillettes. Ci hè ancu listesse più romantica, stu chjuche è chjuche ughjettatu hè nantu à u pavimentu di u culore giallu. U cutru uitu hè assai abbattutu, chì dà u mudellu una piquantità spiciale, è à a cintura un cinturinu di corore eleganti. E, sicuru, ogni donna soi di sò seducente, hè per quessa chì ogni dama più piacevuli piace un vestitu longu è cinghà, a parti suprema hè fatta da l'arpa più fina è delicata. A fasna chjula cuntene duie capasti, di quale l'uparatu hè fattu di tela trasparente.