Kate Middleton, i prìncipi Guglielmu è Harry visitatu u Parque Olimpico

Parlà di a festa di u 90u anniversariu di l'Étiét II in u Windsor Casteddu ùn hà micca firmatu mentre i monarchi britannichi si prisintonu davanti di càmera, esercitanu e so funziunalità. Questu tempu i ghjurnalisti coperti u viaghju attuale di i ghjovani eredi di a Corona di Gran Bretaña à u Parcu Olimpicu di Queen Elizabeth II.

Per a salute mentale, hè ancu monitoratu

Questa matina Kate, William è Harry fece a campione di carità di grande carità Heads Together. U so ghjustu hè di distrughjite l'estereotipu chì i membri di a società ùn devenu liberu d'amparà è d'amparà i so prublemi mentali. Per travaglià stu tarritoriu difficultu, i monarchi britannichi seranu assicutatu da 7 organizzazioni benedizziali. Dopu dopu l'apertura ufficiale, u lunchi hè stata urdinata, chì a ghjente si parlava à a stampa. Ogni annu dettu qualchì frasa annantu à l'avvene d'oghje. "A salute fisica hè assai impurtante per una persona, ma se ùn ci hè nudda salute mentale, un membru di a nostra sucità ùn ùn senti micca bè. Hè assai impurtante chì a ghjente entende - l'statu mentale deve esse pagatu a stessa attenzione comu fisica ", - hà dettu Kate Middleton. U prìncipi Harry hà appruduciutu u so parente ritendu: "Ogni pudemu aiutà in questa situazione. Hè abbastanza sulu di scurdà di esse vargogna da i vostri prublemi mentali è di parte di parlà. In più, hè assai impurtante chì a sucità faciliteghja assistenza à quelli chì avete bisognu di sustegnu mentale ". "Let's change the attitude toward people with problems mental, combining our efforts together" - concluded in conclusion, Prince William.

Leghje ancu

I monarchi giovani sò spessu participate in avvenimenti simili

Kate Middleton, i prìncipi Guglielmu e Harry acaban de liberar un video, chì chjamà à tutti l'attenti à a salute mentale. A fini di aprili, Guglielmu, Kate è Harry visitavanu a Maratona di Londra, induve si parlavanu cù i so participanti, sughjenu l'attendu à i prublemi di u statu mentale in a società.